Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de opmerking "niet alles" refereert naar mijn idee naar meer dan alleen een settingslijst welke niet in orde zou zijn...

misschien dat Mobieltje daar nog op kan reageren

thx!

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Update Henksatsettings 24 juni 2008

Lijsten zijn nu op alle boxen bruikbaar, uiteraard doen de HD zenders het alleen op de DM800.

Op alle andere boxen is de totaallijst ook weer aanwezig.

Plaatsen met OpenDBedit, zorg dat de parameters binnen OpenDBedit wel goed staan: Versie 2 óf 3, en vergeet niet te schakelen tussen versie 2 en 3 settings via het menu.

Ook nu weer een keer over alle HD kanalen zappen (DM800) waarna elk volgende bezoek gelijk beeld zal geven.

Changelog:

- Probleem leeg totaalboeket met naam "playlist" is opeglost.

- Te gebruiken op alle boxen. (denk aan instellingen OpenDBedit)

- Enkele radioboeketten uitgebreid/toegevoegd.

- NED-1 HD staat als laatste in de totaallijst, zo staan NED-1 en NED-1 HD "naast" elkaar voor makkelijker zappen/switchen.

henksat_astra_1.zip

henksat_astra_1_2_3_hb.zip

henksat_astra_1_3.zip

henksat_astra_1_hb.zip

henksat_wavefrontier.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Uiteraard ook weer snel beschikbaar in de PLi downloads. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
de opmerking "niet alles" refereert naar mijn idee naar meer dan alleen een settingslijst welke niet in orde zou zijn...
thx!

Ik had het in eerste instantie over de settings, maar als je b.v. alleen maar een DB500 hebt met een beperkte /var, dan kan je idd niet alles zomaar downloaden.

Grts.
Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje

Ik had het in eerste instantie over de settings, maar als je b.v. alleen maar een DB500 hebt met een beperkte /var, dan kan je idd niet alles zomaar downloaden.

Het verschil tussen een alléén Astra 19.2 lijst, en mijn Wavefrontierlijst is 316 Kb, géén probleem dus als er verder geen nutteloze skins/plugins zijn geïnstalleerd op de DM500.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: hemertje
thx!

Grts.

dit ligt natuurlijk ook aan de gebruiker wat die zoal installeert, natuurlijk geldt dit voor iedere box

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

*** Update 30 juni 2008 ***

De lijsten zijn weer geupdate, nu met een (hopelijk) werkende ITV HD. De lijsten zijn er nu ook in een Enigma-1 variant.

En zoals gebruikelijk binnenkort weer te downloaden via de PLi images.

LET OP: Dit zijn de Enigma-2 lijsten voor o.a. de DM800

henksat_astra_1.zip

henksat_astra_1_2_3_hb.zip

henksat_astra_1_3.zip

henksat_astra_1_hb.zip

henksat_wavefrontier.zip

Member of the PLi team

Gast René VG
Geplaatst:

Geweldig Henk, ITV HD staat er in en werk perfect!

Geplaatst:

bedankt Henksat

nog even een aanvullende vraag; is lamedb het servicesbestand? (ik wil graag mijn eigen boeketten houden....)En ik zie ook een lamedb_org. Die had ik in mijn huidige settings niet.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Gast Fonzieken
Geplaatst:

Bedankt Henkie!

Dit spaart me heel wat werk...

Ben zelf een beginnende "satter" en zag al door het bos de bomen niet meer met al die zenders...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Samplex
Dank je wel henk, alleen je datum staat nog op Totaal 26-6-2008.

blush Ach, als dat alles is.

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.