Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hier is de naam van de eredivie kanalen nog niet veranderd, staat gewoon nog tele2/gesprek en etalagekanaal

klopt dat?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Strandbal
Hier is de naam van de eredivie kanalen nog niet veranderd, staat gewoon nog tele2/gesprek en etalagekanaal
klopt dat?

Ja dat klopt, dat zijn wél de kanalen waar de Eredivisie op komt. Als de naam niet wordt aangepast even een handmatige transponderscan doen op bewuste zenders, naam wordt dan alsnog aangepast.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• 3 weken later...
Geplaatst:

Na alle problemen nieuwe Henksat Settings voor de E1 boxen.

Lijsten voor E2 boxen heb ik al wel, deze zullen beschikbaar komen in de PLi downloads. Omdat er nog geen nieuwe editor is heeft het geen zin E2 lijsten hier te plaatsen.

Deze lijsten zijn gemaakt met de nieuwe Dreamboxedit, dus ik hoor graag of alles werkt.

Hieronder 4 Enigma-1 lijsten:

henksat_astra_1_2_3_hb_e1.zip

henksat_astra_1_3_e1.zip

henksat_astra_1_hb_e1.zip

henksat_astra_e1.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik heb zelf een E1 lijst getest, werkt perfect.

Wel gebruiken met OpenDBedit, ZONDER iets te wijzigen, anders weet ik niet of er rare dingen gebeuren.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Hmm, weinig reacties. Schiet niet echt op dus.

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik zal even de draaibare testen staat hij ook in de pli of moet het even via de pc

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Geplaatst:

hier nu Pli als image en de nieuwe lijst er ingezet, maar nog steeds rare tekens doorelkaar,

Geplaatst:

Hier astra-hotbird geinstalleerd en werkt als een tierelier

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Geplaatst:
Origineel bericht van: Strandbal
hier nu Pli als image en de nieuwe lijst er ingezet, maar nog steeds rare tekens doorelkaar,

Tsja, ligt niet aan de settings, is een epg verhaal.
Hopelijk verdwijnt het binnenkort vanzelf, anders proberen we hier een oplossing voor te vinden.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: joop1966
ik zal even de draaibare testen staat hij ook in de pli of moet het even via de pc

Ja dat zou ik ook wel willen weten !!!
Is de lijst hierboven dezelfde als de lijst bij de Pli downloads?

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Geplaatst:
Origineel bericht van: kwajoep

Is de lijst hierboven dezelfde als de lijst bij de Pli downloads?

Ja dat is ie, maar de draaibare is nog niet helemaal compleet, alleen dat wat van de wavefrontielijst mee over kon is compleet.
De rest kun jezelf bij scannen.

Maar mijn volgende update zal véél vernieuwingen hebben, zo ook de rotatinglijst.

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.