Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Mickeymouse2112
er is een nieuwe dreamset uit henksat, zou daar het probleem mee opgelost zijn denk je??

Dreamset is niet mijn progje, maar dat was al bekend.
Ik zal proberen dat we de beta van DBedit z.s.m. gaan releasen, de nood is hoog. wink

succes henk!!

ps3 160 gig

db 500s

db 500+

db 800PVR

Geplaatst:

In de bijlage 2 E2 lijsten met name voor de 800, deze lijst draait hier perfect, óók bij mede PLi-Members.

Een Full Astra & HB, en een Wavefrontierlijst.

Probeer deze eens te uploaden met openDBedit 3.0.06, zónder wijzigingen aan te brengen. Ben wel beniewd of dat lukt.

Lijst heeft inmiddels een grote update gehad, zie vooral het CDS Pakket Bouquet, Engelse bouqet, Sky UK en het HD bouqet.

Graag een rapportje of ie wel/niet werkt, image, box, etc.. vermelden.

full_astra_hb.zip

wavefrontier.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

henk ik krijg bij beide lijsten een foutmelding als ik ze wil inladen via opendbedit 3.0.06 :

the directory you selected contains either no services data or an old version of the settingfiles.

this version of opendbedit 3 only supports filesets belonging to ( unofficial) images 1.04.a.5 released after febr 14th 2003

dit heb ik nog nooit gehad....

ps3 160 gig

db 500s

db 500+

db 800PVR

Geplaatst:

Henk,

Ik kan de lijst niet eens openen met Opendbedit 3.06. Al je andere oudere lijsten wel.

Heb je trouwen ook een TEST lijst voor de config 13,19,23,28?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Royke79

Heb je trouwen ook een TEST lijst voor de config 13,19,23,28?

Dat is de full_astra-hb lijst.

Dan werkt dus OpenDBedit niet meer, óók niet om alleen te uploaden, was er al bang voor.
Dan werkt alleen handmatige FTP.

Mocht je dit willen doen, dat gaat als volgt:
Start een telnet sessie naar je box, login met root en je bent ingelogd. Nu geef je het commando init 4 en je box zal stil gaan staan.
Start dan een FTP verbinding, en laat je telnetsessie actief.
Ga naar de map /etc/enigma 2, verwijder daar alle files waar de naam bouqet in voorkomt, verwijder ook de lamedb
Kopieer dan alle files uit zip, behalve de satelites.xml naar de map /etc/enigma 2.
De satellites.xml kopieer je naar /etc/tuxbox, de oude file overschrijven.
Als je dit gedaan hebt verlaat je de FTP en ga je terug naar je telnetsessie, geef hier het commando init 3

Enigma zal herstarten en terugkomen met de nieuwe lijst. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Dank je. Had ik het verkeerd gelezen. Mijn excuses.

Geplaatst:

Je gooit hier settings lijsten heen maar niemand kan er iets mee.

Je kan beter die settings editor online zetten want zo schiet het niet op.dat geknoei.

Geplaatst:
Origineel bericht van: vlaamse
Je gooit hier settings lijsten heen maar niemand kan er iets mee.
Je kan beter die settings editor online zetten want zo schiet het niet op.dat geknoei.

He vlaamse ga je thuis zitten schamen Henk zit dag en nacht voor ons achter zijn p.c. mad

Willy

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

Henk,

Ik heb je settings ingeladen. De enigma geherstart maar de lijsten zijn nog steeds verminkt en veel HDTV zenders werken niet zoals Discovery,NGC en Premiere HD op 23 oost.

Geplaatst:

Schamen ik doe niet anders hoor.Maar ben dat geknoei zat.

ie geeft dat zelf toch aan, we zitten erop te wachten,

Dit zegt ie,

Ik zal proberen dat we de beta van DBedit z.s.m. gaan releasen, de nood is hoog.

Geplaatst:

ik heb zijn nieuwste lijst eens geprobeerd en met dreamset eringezet en had toen geen problemen,

maar eens ik de EPG update's doorkreeg waren de problemen er weer,

dus denk dat het deels ligt ook aan de EPG update's die op ned1 binnenkomen via sat van TVV/CD die het zo verminkt als je op de boeketten bent en naar een boeket wilt gaan.

daar heeft dus voor een groot deel henksat geen schuld aan.

zo zie ik het toch.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.