Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kijk, daar was ik weer bang voor, iedereen probeert z'n beste beentje voor te zetten en dan krijgen we weer van dat geklaag dat lijsten niet werken, etc.

Probeer zelf ook eens wat uit, kun je zelf niet met je HD box de sateliet afscannen en dan die lijsten inlezen met opendbedit of dreamset?

Geef Henksat ook wat tijd, dat is niet zomaar 1,2,3 klaar zo'n programma.

Zelf heb ik (nog) geen HD box dus kan ik hier verder weinig over mee vertellen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik heb het bij mij zelf wat aangepast de lijst van henksat van wat ik kan ontvangen,en heb dan ook gescand wat er nog niet instond of werkte,

ook is het eens handig om eens te zappen tussen de HD zenders om beeld te krijgen.

NL1 HD moet je niet proberen,die zend niet uit,de rest wel.

hier werkt het perfect.

zou zeggen,probeer het zelf ook eens,

die mensen doen hun best en voor wat,ze krijgen er niet veel voor terug in de plaats dan enkel een dank je wel.

ik kan ervan meespreken dat dit veel tijd en werk is allemaal.

dus heb eens begrip als eens iets niet goed gaat,het zijn ook maar mensen.

en een eigen samengestelde lijst is altijd prettiger als je er even tijd voor neemt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: vlaamse
Je gooit hier settings lijsten heen maar niemand kan er iets mee.
Je kan beter die settings editor online zetten want zo schiet het niet op.dat geknoei.

Jij oppert kritiek, zit waarschijnlijk de hele dag op de bank aan je pik te trekken, en met de kritiek die je levert kan niemand wat.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

{Offtopic}

Je heb het prima verwoord Henk kan niet anders zeggen.

Laat je niet door deze mensen in de maling nemen.

Ga zo door met je werk henk want ik ben trots op wat je doet voor ons.

nu weer on topic

gr bundy

Dreambox 7020

Dreambox 800 HD

Phillips dsx 6073/03

Geplaatst:

ik wil gerust mijn aangepast lijst op het net gooien,maat het is de lijst van henksat die wat is aangepast en waar de nieuwe HD zenders van sky al instaan,

maar wil henksat z'n werk niet afnemen,

miss dat ik ergens kan helpen met de HD zenders als het moet.

sta daarvoor vrijblijvend klaar,laat gerust iets weten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Inmiddels is me duidelijk wat de (vermoedelijke) oorzaak is. Jullie hebben vast gelezen dat DMM een wijziging heeft doorgevoerd in de lamedb, ze zijn van service/3 overgestapt op service/4.

Nu heb ik zelf de laatste PLi beta (service/4) maar jullie hebben allemaal o.a. PLi Jade, waar nog geen ondersteuning voor de nieuwe lamedb in zit. STOM STOM van me..... blush

Maar.... Dreamboxedit beta heeft ook een optie om van de lijsten te downgraden naar service/3. Dus nu wederom de 2 lijsten, waarvan ik het vertrouwen heb dat ze het nu wél doen op de 800.

En ook zou deze dan te uploaden moeten zijn met OpenDBedit, maar géén wijzigingen aanbrengen.

Gaarne weer rapportjes....

wave_service3.zip

astra123_hb_service3.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Heb die Wave erop gezet alles bijna goed alleen sommige hd kanalen zit geen signaal bij en geen beeld. dus verder is alles goed . sommige hd kanalen wel en sommige niet geen signaal.ff een test verslagje voor henksat, verder ziet het er wel gelikt uit .

Owja heb niks verandert .

Geplaatst:

Voor HD een keer op en neer zappen, is oud probleem.

Ben je af als je een image hebt welke service/4 ondersteund, zoals de aanstaande PLi Jade Final.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ja op sommige ff heeen en weer zappen dan beeld erop.

maar op sommige zit helemaal geen signaal op henksat op sommige hd kanalen blijft op 0.0 db staan .dus dan ook geen beeld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: vlaamse

maar op sommige zit helemaal geen signaal op henksat op sommige hd kanalen blijft op 0.0 db staan .dus dan ook geen beeld.

Noem er eens een paar dan.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

miss dat ik ergens kan helpen met de HD zenders als het moet.
sta daarvoor vrijblijvend klaar,laat gerust iets weten.

Bedankt voor het aanbod, maar het probleem is samen ook niet op te lossen. Het probleem wordt veroorzaakt door een wijziging door DMM in de lamedb file, hierdoor werken de editors niet meer, en mijn Dreamboxedit beta is nog niet public.
Door deze samenloop van omstandigheden wordt het even lastig.
IK heb zelf een PLi beta, mét ondersteuning voor de nieuwe lamedb, en hier werkt alles perfect.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Premiere hd niet

Canal+film hd niet

Kanal5 hd niet

eurosport niet

discovery nl niet

en national g niet voom niet

cine premier hd niet en nog een stuk of wat

arte niet

simul niet en op 4,8 oost sirius ook allemaal niet. en 1 west ook allemaal niks,

heb ff gekeken naar diseq settings en die staan goed hiero.

Geplaatst:

En als je die sats of transponders een scant?

Veel meer kan ik dus ook niet. Dan is het eerst wachten op de images die ondersteuning hebben voor services/4, de nieuwe lamedb standaard.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: kjonker1
Waar is deze te downloaden PLi beta

Nergens. Deze is nog niet public, even geduld.

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.