Ga naar inhoud


[ALL] Nieuwe Alfi's dreamsettings beschikbaar 21/05/08


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt Alfi,

 

Alleen staan de commerciele zenders van TV Vlaanderen (nog) op de "oude" frequentie.

Ook het Sky Italia boeket heeft een tijd geleden een frequentiewissel ondergaan ( bv Eurosport)die nog niet in de settings verwerkt is.

 

Appie

 

 

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aiaiai!!!

 

Je hebt gelijk, de vorige update had TVV al op de nieuwe transponder, maar ik ben bang dat ik de versie daarvoor voor de laatste lijsten heb gebruikt. Ik heb zelf geen TVV dus dat is me ontschoten.

 

Verwacht een gewijzigde versie binnenkort! Tot die tijd: de zenders staan wel al tussen de services dus kan je ze met Open DBE zelf even omzetten. Sky Italia moet ik even uitzoeken, die heb ik n.l. ook niet. frown

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, die stomme fout heeft me dus 2,5 uur gekost om recht te zetten. mad

 

De lijsten zijn opnieuw gegenereerd, ditmaal met de juiste transponder voor TVV. 'A stupid misttaka to make'!!!

 

Downloadadble op

 

Ik heb de Sky Italy lijst gewoon aangevuld, het kan dus zijn dat er wat dubbele entries instaan door de transponder wissel. Dit wordt later gecorrigeerd.

 

Veel plezier ermee! :D

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Samplex
Bedankt voor de settings!
Jammer dat je geen draaibare settings hebt die up2date zijn.


Ik gebruik zelf geen draaibare schotel en ik heb het helaas echt te druk om ook nog een draaibare lijst bij te houden. Als iedereen hier in het Dreambox forum me een tientje per week stuurt ga ik iedere dag nieuwe lijsten maken, ook draaibare ok? :D

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is al eens voorgesteld maar Alfi stelt ze voorlopig liever gewoon ter beschikking via zijn site.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook liever via PLi zou binnenhalen !

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alfi,

 

Zou het kunnen zijn dat er in de lijst Astra-Hotbird-Astra2A-Astra3 een probleempje zit?

Wanneer ik deze laad krijg ik maar een paar boeketten te zien.

Heb al eens alles verwijderd, maar het is steeds hetzelfde probleem. Ik vind uw lijst het beste omdat deze gebaseerd is op de rangschikking van PET123. Alvast hartelijk bedankt !!!

 

Groeten Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb hem net gedownload en in mijn 7000 gezet om te testen. Hier werkt dat prima. Wellicht even alle bouqets en gerelateerde bestanden van je box deleten en opnieuw de settings installeren?

 

Een algehele reboot daarna wil ook wel eens helpen.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...