Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: espresso
Is dit wel een echte, ik vind het een beetje toevallig dat CCcam.x86 van de 2.08 net zo groot is als van de 2.09. Wie kan dit bevestigen?

de tekst als je net opstart op een server geeft ook aan dat het echt is,de versie is van 20-05-08 en staat ook op het forum van dreambox.
dus kan je er zeker van zijn dat die echt is,
die werkt ook op andere dreamboxen dan enkel de DB800,
ik draai die op de 500S zonder problemen.
alles opent sneller dan met de 2.0.8

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Torchwood
Geplaatst:

Mijn Sky UK kaart wordt in de DM800 niet herkend! Is dit bij meerdere mensen het geval?

Geplaatst:

Ik dacht net schakel eerst 2.08 in om even te kijken wat ook al weer niet werkte. Maar krijg nu met de 2.08 beeld op alle kanalen die voorheen niet mee wilde werken. DUs weet iemand nu nog een kanaal die met 2.07 wel werkte, maar met 2.08 niet?

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Spacerpower
Via blauwe knop in PLI nog niet te vinden wie doet er wat aan?

Als je 2.0.8 al geinstalleerd hebt, haal je de update (samen met updates van andere pakketten) automatisch binnen met een software update.
Geplaatst:

Citaat:
Als je 2.0.8 al geinstalleerd hebt, haal je de update (samen met updates van andere pakketten) automatisch binnen met een software update.

Is dit het geval voor alle DB's?

Voor de 7025, wordt iig wel de update van 2.08 => 2.09 gerealiseerd (zojuist gedaan).

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:

Momenteel bij PLi alleen op de boxen waar software management volledig via de ipk feed werkt. Dus op de 7025 en de 800.
Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:

Momenteel bij PLi alleen op de boxen waar software management volledig via de ipk feed werkt. Dus op de 7025 en de 800.

Komt dit niet meer onder de blauwe knop voor de 500+ en andere versies?

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Geplaatst:
Origineel bericht van: TheMystery

Komt dit niet meer onder de blauwe knop voor de 500+ en andere versies?

daar staat ie ook online sinds gisteravond

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: espresso
Is dit wel een echte, ik vind het een beetje toevallig dat CCcam.x86 van de 2.08 net zo groot is als van de 2.09. Wie kan dit bevestigen?

Klopt en het is echt wel 2.0.9 aldus cccamphpinfo, alleen bij mij werkt hij verder niet.

Geplaatst:

hier werkt die perfect zelf met HD zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik heb er last van dat o.a. op de Taquila's (als ik er toevallig lang zap) de box nogal traag reageert met CCcam. Hebben hier er meerdere last van??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

jazeker

En momenteel ook de duitse premieres doen moeilijk op mijn ouwe db tje

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Ik heb er last van dat o.a. op de Taquila's (als ik er toevallig lang zap) de box nogal traag reageert met CCcam. Hebben hier er meerdere last van??

Ja, maar dat was met 2.08 bij mij ook al zo. Soms bleef de box geheel hangen en was een reboot zelfs noodzakelijk wanneer ik per ongeluk op de taquila's kwam.

Kan 2.09 de D+ codering aan nu?

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen