Ga naar inhoud


CAM ervaringen met TT 3200S2 gevraagd


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een CI slot bij mijn TT 3200S2 en wil die gaan gebruiken i.c.m. een Seca2 kaart.

 

Wie heeft er positieve ervaringen met welke CAM voor deze combi?

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als toch niemand reageert. Wie heeft er slechte ervaringen met de CI module? Ja ik.

 

TT media, het door TT meegeleverde sat-programma ziet de smartcard zitten, ik kan hem resetten en de info van de Smartcard uitlezen. Echter als ik bv Ned1 aanvink dan krijg ik de melding:

"uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal". Wetende dat de kaart echt geldig is want op mijn Homecast werkt de kaart wel.

 

Ik heb uit pure ellende DvbviewerPro aangeschaft en die herkent de smartcard ook, maar decodeert ook niets. Geen foutmelding te zien maar in ieder geval werkt het niet.

Kortom: een en al ellende met de s3200 kaart icm de CI module.

 

Help, help....

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Ik had er al aan gedacht voor mijn TT S2-3200 ook zo'n Ci module te kopen, maar als ik dit zo lees zal ik het maar bij mijn Phoenix geval houden.

Niet dat ik daar nooit problemen mee heb.

 

Wat mij onlangs opviel is dat ik op een_of_andere_veiling_site een verkoper zag die zo'n CI module verkocht, en er stond bij dat het versie 1.1 was, met verbeterde compatibiliteit...

Misschien eens checken welke versie jij hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Ik gebruik DVBViewer, maar het is ook niet ideaal.

Regelmatig heb ik mislukte opnames (ook bij FTA zenders !).

Het probleem is ook, ik heb 2 tunerkaarten, en die smartcard kan maar door één tegelijk gebruikt worden.

Daarenboven lijkt een opname altijd de mist in te gaan als hij niet in de voorgrond draait.

De enige manier waarop het meestal lukt is bij mij dus om een minuutje voor de opname te schedulen dat hij op dat juiste kanaal moet tunen, in combinatie met zetten dat Audio/Video niet op disabled staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Was dit dan zo off-topic ?

Ik denk dat hij beter eens checkt welke versie hij nu precies heeft van die module, 1.1 of een vroegere.

En dan eventueel eens checken bij Technotrend of er problemen gekend zijn met de Canaldigitaal compatibiliteit.

 

"Wat mij onlangs opviel is dat ik op ***censuur**** een verkoper zag die zo'n CI module verkocht, en er stond bij dat het versie 1.1 was, met verbeterde compatibiliteit...

Misschien eens checken welke versie jij hebt ?"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freeck
Als toch niemand reageert. Wie heeft er slechte ervaringen met de CI module? Ja ik.

TT media, het door TT meegeleverde sat-programma ziet de smartcard zitten, ik kan hem resetten en de info van de Smartcard uitlezen. Echter als ik bv Ned1 aanvink dan krijg ik de melding:
"uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal". Wetende dat de kaart echt geldig is want op mijn Homecast werkt de kaart wel.

Ik heb uit pure ellende DvbviewerPro aangeschaft en die herkent de smartcard ook, maar decodeert ook niets. Geen foutmelding te zien maar in ieder geval werkt het niet.
Kortom: een en al ellende met de s3200 kaart icm de CI module.

Help, help....

Zowel onder Linux als onder Windows heb ik hetzelfde met een S-1500 en officiële Mediaguard CAM. Tip: zet MTV Two of iets anders van de MTV transponder eens op. Vraag me niet waarom, maar het werkt..
Origineel bericht van: zzzzzzz
Wat mij onlangs opviel is dat ik op een_of_andere_veiling_site een verkoper zag die zo'n CI module verkocht, en er stond bij dat het versie 1.1 was, met verbeterde compatibiliteit...
Misschien eens checken welke versie jij hebt ?

Mijn ervaring: 1.0 of 1.1 maakt geen klap uit..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist m'n Aston Dual 2.18 eens even uit m'n Toppie gehaald. Deze wordt direct (hot plugged) herkend in DVBViewer. De kaart wordt prima uitgelezen, zappen gaat behoorlijk snel.

 

Kortom bij mij werkt deze prima samen met de combi DVBViewer Pro + TT3200S2-CI.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast zzzzzzz

Vraagje : zo'n Aston Dual Cam, daarmee kun je toch 2 kanalen van dezelfde transponder simultaan decoderen (vb. één en Canvas of Ned1 en Ned2) ?

Werkt dat ook op PC met DVBViewer ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...