Ga naar inhoud


diseqc in picmod


aislynn

Aanbevolen berichten

we hebben in de download diseqc gemaakt alleen we kunnen zelf niet testen we hebben geen motor zijn er mensen met een motor die willen testen en het willen laten weten

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Link naar reactie
Delen op andere sites


De disqplugin doet het prima.

 

Helaas is het niet dezelfde volgorde zoals in mijn Stab motor is opgeslagen, maar dat is niet jullie schuld.

Dus het naar een andere satelliet gaan is nogal omslachtig maar het gaat wel.

Zit nog altijd te hopen dat er een firmware van Kathrein uitkomt met het volledige disqprotocol. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeert deze img werkend te krijgen ik kijg geen verbinding met de box. Eerste keer via usb erop gezet dan ip proberen in te stellen geeft bij ipkathrein 129.168.1.92 aan dan gateway idem dito dan internet test fout vervolgen ip zoeken via pc scannen naar ip nummer nergens te vinden. Toen via Kathiup naar de box geflashed met een vast ip nummer ook dit zonder resultaat. Dus ik kan je niet helpen om te testen sorry wil niet.

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zet je ip goed in de kathrein...

begint met 192.168.001.008 bv

of bv 192.168.001.092 je moet wel nullen gebruiken als ip kleiner is dan 3 getallen.

 

 

actuelle Netwerk instelling:

IP=192.168.1.8 via kathrein 192.168.001.008

NETMASK=255.255.255.0

GATEWAY=192.168.1.1 via kathrein 192.168.001.001

DNS=is dns van je provider

 

ik heb deze image ook inh de kathrein en werkt perfect en met zappen ook sneller dan de aaf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel hoe je een ip nummer instelt maar dat kan alleen vanuit de web pagina, en aangezien ik daar niet kom omdat ik dat niet in kan stellen. Denk ik dat er iets mis is met de box ook de telesat img krijg ik geen menu onder de rode knop. Alleen de AAF img kan ik iets mee raar is dit.

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met deze image kun je alleen je ip goed zetten verder is er geen menu.....

je kan ook een kabel rechtstreek van je pc naar de kathrein doen en ip 192..168.0.25 en gateway 192.168.0.1 gebruiken dan kun je in de conf/network en ipadres je ip goed zetten.

zie mijn bijlage

pack.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke versie kathrein heb je als ik vragen mag want op de 14watt versie werkt het extra menu niet he dan moet je een aanpassing in de osdshell maken en dan kan je er wel in

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...