Ga naar inhoud


[7025] Gemini 3.40 . Waar bevindt zich de sleeptimer ?


gozuhr

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waar ik de sleeptimer kan vinden? Wellicht moet deze eerst aangezet worden voordat deze zichtbaar wordt.

 

Ik heb een sleeptimer plugin gevonden en geinstalleerd. Ik zie vervolgens nergens de plugin of wat dan ook terug, ook niet na een reboot of ook niet tijdens het lang indrukken van de Standby knop op de AB.

Wel zie ik op behoorlijk wat plaatsen de bijbehorende bestanden sleeptimer.cfg en sleeptimer.so terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites


bestaat wel voor Enigma 2, zoek eens in Ihad forum

 

Elektro Power Save 2.1+3.0 by gutemine

In the addons menu of Elektro you can specifiy

the Time at which the box should go into

Deepstandby and the time when it should wakeup.

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het enigma2 is. De plugin stond ook als een "Enigma2 plugin" beschikbaar.

 

De voorgestelde plugin geprobeert, ook enigma2-plugin-extensions-elektro_3.0.0-r0_mipsel.ipk maar helaas. Toch vreemd dat de sleeptimer verdwenen lijkt te zijn. Ik zag in een skin zelf een iconart_sleep.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gozuhr
Dat was nou precies waarom ik deze vraag stelde. Ik heb een 7020 en die heeft netjes een sleeptimer. Ik verbaas me dus waarom ik hem niet kan vinden op de 7025


Die zit er ook wel in. Houd de blauwe knop maar iets langer ingedrukt.

=========================

 

2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed stadsgenoot! Ik vind meteen meer opties die ik niet kon vinden zoals de multi EPG.

 

Ik heb veel gezocht naar howto's en handleidingen, maar dit soort zaken is moeilijk te vinden, tenzij je toevallig weet waar je de mosterd moet halen! Is er ergens een handleiding van de GUI (anders dan help) / skin / Gemini waar dit soort zaken terug te vinden zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...