Ga naar inhoud


!Entertainment niet voor iedereen.....


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Weer een leuke! Op de website van CDS de officiele aankondiging dat !Entertainment permanent is toegevoegd aan het Themapakket... Wel jammer dat alle originele CDS ontvangers deze Astra 3 transponder niet in hun TP lijst hebben! Dus wat je ook doet....Normale Scan of Fastscan, deze zender zal niet worden gevonden..

 

Tuurlijk... Het gaat niet om die ene zender erbij. Maar had CDS niet even kunnen bedenken dat deze *dus* niet op de originele CanaalDigitaal gecertificeerde ontvangers zal werken? Echt weer zo'n actie van CanalDigitaal... Waarom moesten we ook weer allemaal een goedgekeurde ontvanger? Juist! "Om verzekerd te zijn van continue ontvangst van het gehele CDS aanbod"..

 

@ CanalDigitaal :):):):):):) Wat een prutsers...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Mimisiku
Dus wat je ook doet....Normale Scan of Fastscan, deze zender zal niet worden gevonden..


Inderdaad op de transponder van de regionale zenders net als RNN7 zit ook E! en die transponder is loeisterk als je die niet kan ontvangen is er zeker iets mis.

Vermoedelijk staat hij er gewoon tussen maar heb je hem over het hoofd gezien, om precies te zijn in de zenderlijst van CDS staat hij op nummer 59. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen even m'n zaplijst vernieuwd, en ik krijg hem ook niet in de zaplijst. Hij stond achteraan in de lijst bij mij. Mijn ontvanger zet zenders die niét in de lijst staan, maar wel in het geheugen, achteraan in de tv-lijst. Verder kan ik één en Ketnet/Canvas ook niet ontvangen in de lijst, omdat ie op een of andere reden foute PIDs bijstaan. De namen staan er dus wel, maar bij 'Taal' staat er dan 'Frans'. Hetzelfde is bij geval bij ActionNow. Gelukkig heb ik die zenders ook achterin mijn lijst nog staan, en kan ik die handmatig naar de gewenste plek slepen.

 

Misschien is het E!-probleem wel opgelost als er weer nieuwe zenders worden toegevoegd (straks JimJam en VOOM HD)? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...