Ga naar inhoud


Moteck SG2100A


whynot1954be

Aanbevolen berichten

Hallo,

omdat ik plannen heb om een flat-tv en een DM800 of een DM8000 ( als die er eindelijk komt tenminste) te kopen, wil ik 1 schotel van een motor voorzien. Volgens de specificaties van Moteck, kan de SG2100A een 120cm schotel bewegen. Heeft het gewicht van de schotel dan geen invloed op een duurzame werking? Ik heb een Visiosat SMC 100, die 9 kilo weegt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gewicht van de schotel zal zeker invloed hebben op de levensduur van de motor, maar ik denk dat de invloed van de zeer wisselende windbelasting een veel grotere invloed heeft.

Als je een stevig systeem wilt bouwen kijk dan naar een Polarmount met actuator. Er zijn actuators die DiSEqC 1.2 compatible zijn, maar de meeste, en zeker de grotere, hebben nog 36V nodig via een aparte kabel en moeten via een Vbox aangestuurd worden als de ontvanger alleen DiSEqC ondersteund.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...