Ga naar inhoud


Homecast HS 8100 HD 160GB


Gast ERI

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met de Homecast HS 8100 HD receiver? Ben van plan deze aan te schaffen. Ook vergelijkbare alternatieven verneem ik graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem sinds kort, icm met een USALS motor. Alles werkt prima, ben zeer tevreden. Wel wat bugs natuurlijk, maar ik stoor mij er niet echt aan. Timer opname etc. moet ik nog uitgebreid gaan testen, op FTA zenders gaat het in ieder geval goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Geen 8100 maar de 5101. Omdat ik een Dm 7000 had moest ik een orginele.... aanschaffen. Verder alles een fluitje van een cent. Gewoon een goede ontvangen zonder teveel gedoe.

 

Heb wel het idee omdat dit merk Canal is goedgekeurd er op voorhand ........ ruis. Laat maar zou ik zeggen en loop lekker in de rij mee van oude merken. Vooral niks nieuws proberen. Veel succes met de zoveelste update

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb 500 GB model (niet de CD versie) - heb een erg deja vu gevoel van de Echostar 5020 jaren gelden - zelfde soort missers in firmware. Maar het fixen gaat tot nu toe sneller dan toen met de Echostar. SD beeld is beter dan op de Echostar (dankzij HDMI wellicht).

Mooi beeld op Nl1 HD en BBC HD. Ze hebben het omgaan met twee antennes echter nog niet echt onder de knie. maar met de draaibare op A werkt dat stuk in ieder geval.

Zie ook het homecast forum op www.myhomecast.nl

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een maand de Homecast 8100 met 160 GB. Het is een ontvanger met Nederlandse firmware. Sinds kort de nieuwste versie. Ik gebruik verder de Aston dual cam. De Diablo werkt ook. Gebruik deze ontvanger met een Diseqc schakelaar en 4 twin LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...