Ga naar inhoud


de Zoom in/uit doet het niet (sony handy cam vision)


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

sinds 3 weken en toen ik wil een opname doen van mijn dochters, heb ik een probleem van mijn (( sony handycam Vision - CCD-TRV46E Pal)) video camera -

 

doet het de Auto Focus niet meer en ook geen in/uit zoom, met beetje spelen met de Camera was de auot focus vanzelf weer goed, MAAR de Zoom in/uit nog steeds niet meer dus (W-T knop) of ik naar links of rechts schuiven Heeft geen functie meer,

 

heeft iemand zoiets voor gehad en de probleme opgelust, of moet ik iets vervangen of moet de camera echt naar een reparatie centrum ??

 

hartelijk dank

salem

Rotterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er niet zoiets als terug naar fabrieksinstellingen? En anders terug naar de winkel lijkt me

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel winwiz,

toen was het goed en ik in de camera tasje heb erin gedaan was het goed en alles doet perfect,

toch heb ik alles na gekeken menu en alles maar bestaat geen (factory reset) of zoiets,

 

maar als ik de camera op (manual) doe, en dan doe ik de beelf (out of focus) dan begint ie ietsje inzoomen of uitzoomen , maar als de echt knop in/uit zoom dat is het geval niet..

 

de camera heb ik 2 jaar geleden van de mar*tplaats gekocht en deed meer dan perfect, dus geen wikel bekend.

 

nogmals dank voor het antwoord

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er bang voor... vraag wel goed na hoeveel het gaat kosten. Camera's zijn niet zo duur meer.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...