Ga naar inhoud


Is levertijd nep ?


Soulman

Aanbevolen berichten

De door mij bestelde box komt toch nog niet binnen de geadverteerde levertijd. De voorwaarden van de betreffende shop dekken zich natuurlijk in tegen latere levering. Ik ben er helaas ingestonken en raad toekomstige kopers aan om niets te bestellen, maar gewoon te gaan ophalen en betalen! De advertententie was gewoon een lokkertje. Het gaat hier trouwens om een door de importeur goedgekeurde dealer, dat zegt dus ook niets als het gaat om de betrouwbaarheid. Ik herinner me de verhalen hier over grijze import, het steunen van onze eigen economie, blablabla. De klant die koning hoort te zijn, is z'n centen kwijt en wordt in de wachtkamer gezet.... nou, ik voortaan niet meer! Iaa iaa.....

 

 

 

 

 

 

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb gisteren op de ANGA gehoord van de eigenaar van dream dat er volgende week een levering naar NL komt, en hij verwacht dat de problemen over enkele weken tot het verleden behoren.

Dat hopen we dan maar, ik zit ook nog steeds te wachten, maar ga echt geen (aan)betaling doen voor ik de box in mijn handen heb.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
De door mij bestelde box komt toch nog niet binnen de geadverteerde levertijd. De voorwaarden van de betreffende shop dekken zich natuurlijk in tegen latere levering. Ik ben er helaas ingestonken en raad toekomstige kopers aan om niets te bestellen, maar gewoon te gaan ophalen en betalen! De advertententie was gewoon een lokkertje. Het gaat hier trouwens om een door de importeur goedgekeurde dealer, dat zegt dus ook niets als het gaat om de betrouwbaarheid. Ik herinner me de verhalen hier over grijze import, het steunen van onze eigen economie, blablabla. De klant die koning hoort te zijn, is z'n centen kwijt en wordt in de wachtkamer gezet.... nou, ik voortaan niet meer! Iaa iaa.....


Bovenstaand is natuurlijk een l*lverhaal.
Dealers, distributeurs doen uitspaken aan de hand van de info welke DMM geeft, mocht e.e.a. anders uitpakken is dat overmacht.
En als je aanspraak wilt maken op een box zul je moeten reserveren, lijkt me logisch.
Dat je persoonlijk geïriteerd bent dat je nog géén 800 hebt kunnen bemachtigen is wel te begrijpen, maar ook dit is overmacht. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De door mij bestelde box komt toch nog niet binnen de geadverteerde levertijd.

Dan heb je waarschijnlijk toch zelf te laat gereserveerd.

als SL per dealer maar een klein quotum van slechts 4 toestellen (wat ik gehoord heb!) beschikbaar krijgt, dan kan ik me voorstellen dat velen naast het "potje pissen".

Om daar geïrriteerd over te raken......

Ik was een van de gelukkigen die wel een van de eerste 800 gekregen, heeft, maar ook mijn dealer heeft mensen moeten teleur stellen.

Ik hoop voor jou dat je wel bij de volgende levering jouw box krijgt, maar wat ik gehoord heb, worden weer niet alle wensen van dealers ingevuld blush

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nu wordt ie mooi. Het is allemaal de schuld van DMM, en met een beetje goeie wil is het eigenlijk m'n eigen schuld! Ik zal de webshop een bosje bloemen sturen als teken van mijn medeleven over het onrecht dat hen en mij wordt aangedaan.

 

Laat de zich, met voorwaarden indekkende handel voortaan aangeven hoeveel bestellingen er nog in de wacht staan, dan kan je een redelijk idee vormen over de kans op snelle levering (er zijn nog 88 wachtenden voor u).

 

Nu adverteert men dus, blijkbaar, om zo orders binnen te halen, zonder zich af te vragen of de aangegeven levertijd van DMM wel reeel is...... and quess who's paying....

 

Overigens realiseer ik me dat het hier om een schaars artikel gaat, maar juist daarom ben ik de advertenties gaan bekijken en op basis daarvan tot de beslissing gekomen "daar" m'n bestelling te plaatsen.

 

Opvallend hierin is dat juist de hier vaak verguiste bedrijven alleen maar pre-orders kennen en slechts leveringen verwachten....

 

Tenslotte, jouw reaktie heeft mij helaas verleid tot een discussie die ik hier eigenlijk niet wil voeren. Mijn intentie was slechts om de mensen te vertellen dat ze volgens mij hun geld niet moeten uitgeven op basis van dit soort advertenties.

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Ik snap je niet, je hebt betaald en krijgt het bestelde geleverd alleen iets later dan de bedoeling was. So what? Hoe lang denk je dat ik heb moeten wachten?

 

Waar maak je je in hemelsnaam druk om?

 

1) Er zijn mensen die een DM800 hebben en jij niet ? Zij hebben dus blijkbaar eerder besteld.

 

2) Je hebt betaald maar je vertrouwd het niet ? Je denkt dat de DM800 niet geleverd wordt en jij je geld kwijt bent.

 

3) ................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...