Ga naar inhoud


[800S] RCA chassis pluggen monteren op Dreambox 800


Gast BMW850

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

De bedoeling van mij is om een paar vergulde RCA chassis pluggen te monteren op de DM800 die wordt dan aangesloten op mijn Fettle voorversterker.

Anders moet ik de scart gebruiken voor de audio uit en die kan gemakkelijk los gaan en dan krijg je een vervelende brom uit de luidsprekers.

Dat wou ik op dezelfde manier doen zoals ik het ook gedaan heb bij mijn DM7000S zie link: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/226124/Number/1388494#Post1388494

Waar zou de beste plaats zijn om die RCA chassis pluggen te monteren op de DM800, zelf zit ik te denken boven de scart aansluiting omdat er maar weinig ruimte over is.

 

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat boven de scart tussen de 2 bevestigings schroefjes wel het mooiste is.

 

Ik zou je box wel eerst goed testen voordat je deze modificatie doet.

 

Beetje zonden als hij niet helemaal ok is en je door het plaatsen van de RCA aansluitingen geen garantie meer hebt.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Ik denk dat boven de scart tussen de 2 bevestigings schroefjes wel het mooiste is.

Ik zou je box wel eerst goed testen voordat je deze modificatie doet.

Beetje zonden als hij niet helemaal ok is en je door het plaatsen van de RCA aansluitingen geen garantie meer hebt.


Hoi MagicOnline,

Hij wordt eerst goed getest voordat ik de modificatie ga doen.
Zijn er ook forumleden die een losse DA converter achter de Dreambox hebben staan?

Misschien een uitdaging voor mensen om er een kant en klare print (simpel en goede DA converter) voor de Dreambox te maken.
En dat je daarna de DA converter zelf gaat inbouwen in een leuk kastje.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...