Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Delen Geplaatst: 22 februari 2001 Hallo iedereen,<P>Ik ben een beginner, en zeer zeker niet de enige, en ik denk wel dat zeer nuttig zou zijn moest een van jullie ("oude" rotten) een beknopte handleiding willen posten op het FAQ-board betreffende:<BR>- de verschillende soorten Smartcards (welke kan wat?, voor welke interface? / voor en nadelen...<BR>- De keuze van een korrekte Programmer (welke progger voor welke Card en voor welke interface codering?<BR>Dit zijn o.a. immers de steeds weer terugkomende vragen van beginners...<BR>Beste dank.<P>Yves<P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Delen Geplaatst: 22 februari 2001 wij zijn met nederlands talige documenten bezig.Als alles gereed is volgt een bericht hier over.<P>gerard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Delen Geplaatst: 22 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by yvessr:<BR><B>Hallo iedereen,<P>Ik ben een beginner, en zeer zeker niet de enige, en ik denk wel dat zeer nuttig zou zijn moest een van jullie ("oude" rotten) een beknopte handleiding willen posten op het FAQ-board betreffende:<BR>- de verschillende soorten Smartcards (welke kan wat?, voor welke interface? / voor en nadelen...<BR>- De keuze van een korrekte Programmer (welke progger voor welke Card en voor welke interface codering?<BR>Dit zijn o.a. immers de steeds weer terugkomende vragen van beginners...<BR>Beste dank.<P>Yves<P> </B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Voor mij het zelfde probleem.<P>ivo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Delen Geplaatst: 23 februari 2001 <P>Tx Gerard, ik wacht er met spanning op!<P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten