Guest top.peewee Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Halo, Wie werkt er met een T-Rex Programmer, en met welke software laat je de gegevens over?
Guest Pacman Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Dat doe ik met een Infinity usb programmer en loader kaartje. Software zit er gewoon bij.
Guest top.peewee Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Ik bedoel de T-Rex Loadercard PCB incl. USB Kabel
WPW Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Dragonload. simpeler kan niet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Guest top.peewee Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Thnx! Waar haalk die vandaan, hep ie een linkje?
Guest aart44 Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Origineel bericht van: top.peewee Thnx! Waar haalk die vandaan, hep ie een linkje? Heb je geen Google op je computer als ik zoek op Dragonload 7270 hits.
Guest top.peewee Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Top Aart! Bedankt voor jouw goede tip. Uiteraard had ik al gezocht maar daar kreeg ik het idee dat ik niet vond wat ik zocht.
Guest top.peewee Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Ik heb het gevonden, het is de trexprog.exe! Maar veel belangrijker; Het werkt!!! Bedankt!
Recommended Posts