Ga naar inhoud


[800S] hoe zenderlijst in dreambox zetten?


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten

ik heb vandaag een db800 gekocht nu vertelde mij die verkoper dat je een settigslijst erin moet zetten dan alles laten zoeken via draaibaar systeem in mijn geval en dan staat er pas alles in .daar ik een 7020 heb en een 500 heb dacht ik die is gek 2 min en lijst staat erin .nu heb ik gemini erop gezet en klopt toch eerst settings editor lijst erin dan rebooten handmatig dan alle sateliet posieties laten afzoeken en ze staan mooi op volgorde tot op heden dan ben er nog mee bezig .maar is er geen andere manier want dit is toch behoorlijk tijdrovend temeer ik toch regelatig van image switch en zenderlijst blijhoud .

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je een settingslijst erin schiet en vervolgens alle transponders laat afspeuren, dan vindt ie alleen nog new services toch ?

lijkt mij wat dubbel werk.

een recente lijst met dreamset erin gooien duurt een paar seconden, scheelt je mooi wat scanwerk smile

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt zou je denken doe ik met mn 7020 en 500 al een tijdje .maar dit gaat niet op met de 800 .waarom dat weet ik niet schijnt hetzelfde te werken al de 7025 scheint .maar met lama settings editor en div lijsten geen satlijst erin overgens hij staat wel in de goede map als ik op dcc erin kijk daarom vroeg ik me ook af iets moderner dat zwaar klote werkt dit zie ik me echt niet elke keer als ik een nieuwe image erin duw doen hoor .overgens hij is nu nog aan het scannen heb een draaibaar systeem (4 uur nu) dus vroeg me af of er geen makkelijkere manier is die gast zij oh uurtje is het klaar lol en dan komt moeilijkste nog gbox erin dat kan ik op die andere wel of beginnen met cccam daar zit ik nu aan te denken maar snap er echt helemaal niks van hoe dat werkt .gbox hebben ze me voor gedaan laten doen gaat nu goed . maar cccam heb ik nooit gedaan die gast in die sjop zij makkelijker cccam als gbox ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ehvwheelboy
na een nacht de zenders te heben laten zoeken staan ze mooi op volgorde erin .het verwonderd me dat zo makkelijk het met enigma 1 ging het zo klote met enigma 2 gaat om de zenders erin te zetten als iemand een ander idee heeft wil ik het graag horen


geen 1 settingseditor is voorbereid op de HD parameters welke onlangs in de satellites.xml is ingevoerd

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...