Ga naar inhoud


hulp gevraagd: Wavefrontier T90 tunen met Satlook


Raphie

Aanbevolen berichten

Ik heb een goed werkende Wavefrontier T90 met 16 LNB's

M'n Spaun switch configuratie schakelt ook prima op m'n DM800 dus in principe werkt alles.

 

Alleen ik heb het gevoel dat het nog beter kan. M'n S/N is hoog en m'n BER is niet aanwezig tot zeer laag afh. van sat en transponder, maar de DB7000 stafinder is dan ook niet echt het apparaat om dit ultra nauwkeurig in stellen. Daarom zou ik willen vragen of er leden zijn die evt voor een kleine vergoeding mij zouden kunnen helpen om de LNB's optimaal af te stemmen. De opstelling staat in Lelystad

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ook ik heb een Wavefrontier T90 met 16 lnb's (van 28.2 oost tot 30.0 west). Mijn ervaring is dat het nauwkeurig afstellen van alle lnb's erg veel tijd kost. Daarnaast ondervond ik dat de schotel zelf veel speling heeft wat de ontvangst beïnvloed. Daarom heb ik diverse verstevigingen aangebracht. Ook als de schotel enige tijd staat is het aan te raden de lnb's nogmaals te af te stellen.

 

IMG_5457.JPG

 

IMG_5458.JPG

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...