Ga naar inhoud


ITV HD


RUF

Aanbevolen berichten

Zojuist bevestigd vanuit de UK. De eerste officiële ITV HD uitzending wordt de EK match Portugal Turkije aanstaande zaterdag om 08u30. Alle andere EK wedstrijden worden ook doorgestraald in HD. VT4 kan dus de pot op met hun HD dealtje met de kabelaars en Belgacom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: RUF
Zojuist bevestigd vanuit de UK. De eerste officiële ITV HD uitzending wordt de EK match Portugal Turkije aanstaande zaterdag om 08u30. Alle andere EK wedstrijden worden ook doorgestraald in HD. VT4 kan dus de pot op met hun HD dealtje met de kabelaars en Belgacom.


VT4 heeft enkel een deal met Telenet. Niet met Belgacom en Indi en is dus ook via deze aanbieders niet te ontvangen.

Paul
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

't Is grappig, die deals.

BelgacomTV heeft "exclusief" het EK in HD, via de RTBF.

Telenet heeft datzelfde EK "exclusief" via VT4 HD.

TV Vlaanderen heeft het "exclusief" via Ned1 HD.

 

En je kunt het zonder enig abonnement ook via ITV HD (en BBC HD ?) bekijken.

Wow, wat een exclusiviteit laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast italia90

hoi , ik heb een vraagje...wat zijn de gegevens ( transponder , frequentie plarisatie , transmissie , fecen modulatie) van itv HD aub....ik krijg ze niet te pakken , heb een multytenne twin en humax hd 2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: italia90
hoi , ik heb een vraagje...wat zijn de gegevens ( transponder , frequentie plarisatie , transmissie , fecen modulatie) van itv HD aub....ik krijg ze niet te pakken , heb een multytenne twin en humax hd 2000


Klik

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad - DE SCHOTEL IS VRIJHEID - Ik ben er deze middag achter gekomen dat BBC en ITV samenwerken voor het uitzenden van Euro 2008. Maw alle wedstrijden zijn te volgen op BBC HD én ITV HD. Beide stations zenden uit op 1080 terwijl NED1 het moet stellen met 750 en er wellicht ook niet veel meer uit de kabelsystemen zal komen. Ben ik gelukkig dat ik voor de wok heb gekozen en niet meer afhankelijk ben van een organisatie die me het geld uit de zakken klopt en me dan nog dicteert wat ik wel en niet mag zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...