gerritvogels2 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Via een webshop de DM800 pvr 120GB besteld. Na enkele dagen nog geen bericht over wanneer geleverd zou worden. Hierop een mail gestuurd en kreeg er een terug afgelopen vrijdag dat hij verstuurd werd die dag. Gisteren het speeltje ontvangen maar wat schetst mijn verbazing, i.p.v een 120 gb hdd een 160 gb erin. niet verkeerd dus. Gerrit
prutsie Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Shit happens Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
mobieltje Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: Satdorus De extra kosten worden apart gefactureerd. Echt niet!!! Niet besteld, dus niks bijbetalen. Het prijsverschil is ook niet zo groot of nagenoeg niets vergeleken met de kosten die ze moeten maken om de zaak recht te trekken. (2x extra verzendkosten + de tijd) Ik heb in het verleden ook een DB7020 besteld met een 80GB HD en ik kreeg een 160GB. (Bij een echte dealer) Grts.
Aanbevolen berichten