Ga naar inhoud


PVR-5020 111_v1227beta firmware


Gast Sduck

Aanbevolen berichten


mag ik jullie nog even lastig vallen ...

 

daar ik mijn nul-modem kabeltje kennelijk weggegood heb, en ik geen db9 plugjes meer heb liggen heb ik de beta versie - el111_v1232_tsw_com_20071120.mem - maar via een usb kabeltje in de directory "firmware" van de hdisk van de PVR 5020 gezet. kan zien via mijn pc dat ie er staat. De oude versie -el110_v1100_rsw_com_20060719.mem - heb ik simpel weg gedelete ..

nu komt de voordehand liggende (stomme) vraag ... hoe activeer ik dat spul nu ook al weer? ik zal er wel overheen zien maar ik vind het niet ... niet in het manual, niet in het menu, niet op de site ..heb de pvr uit en aan gezet maar de oude vesie blijft er in staan ... kan een van jullie mij de gouden tip bezorgen (bakkie uit het raam is (nog) geen optie)

bedankt

satfgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruud,

 

Perfect - zoals ik al dacht - super simpel - je moet het alleen wel weten - net gedaan en is gelukt - zal wat roestig in mijn bovenkamer zijn geweest.

 

1 x Bedankt

 

Ander topic - hoop dat ik hier niet de regels overtreed ....

de reden waarom ik de 5020 uit het stof heb gehaald is het feit dat nu in the UK freesat (FTA) deftig begint te lopen - ben zeer in BBC, ITV etc geinteresseerd. Hoopte (naief) dat mijn bakkie dat kon pakken - nee dus ... zitten er speciale codecs in de STB's (Humax o.a.) welke alleen? in the UK te krijgen zijn? Er worden geen CA's gebruikt, dat weet ik 100% zeker - s/w upgrade voor ons bakkie zeker wishfull thinking?! Weet jij misschien iets meer?

 

(dan toch maar uit het raam ... wie vangt?!)

 

2 x bedankt

 

Frits

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Freesat pakket kan je gewoon ( behalve de HD zenders ) op de Echostar ontvangen.

 

Je moet natuurlijk wel een schotel met een lnb op 28.2 ( Astra 2 ) hebben.

 

En anders PM me je adres maar, ga Ik wel onder het raam staan als je hem naar buiten gooit. :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald,

 

Dat van HD en Astra 2 is evident - is allemaal geregeld .... mare .. ben jij wel zeker van je zaak? ik heb de setup opnieuw laten lopen op Astra 2 maar buiten BBC 1 en BBC 2 zit alles potdicht of komt niet op - vandaar mijn vraag inzake codecs ...

 

Wat het raam aangaat - als het niet lukt zouden we dat inderdaad kunnen doen .. maar .. :D dan moet jij wel een stukkie tuffen van Lelystad richting zuiden :D ik ben een nederbelg (als je die uitdrukking je iets zegt ..

groetjes

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat het raam aangaat - als het niet lukt zouden we dat inderdaad kunnen doen .. maar .. dan moet jij wel een stukkie tuffen van Lelystad richting zuiden ik ben een nederbelg (als je die uitdrukking je iets zegt ..

 

Ja hoor, en met de diesel Kost het ook niet zoveel (1op23).

 

Maar je moet BBC, ITV, E4, more4, en de rest gewoon kunnen ontvangen, is niets voor nodig, alleen Channel4 werkt niet onder deze naam, die heet 8350 in de zenderlijst.

 

Citaat:
mare .. ben jij wel zeker van je zaak?

 

Helemaal, kan er hier gewoon naar kijken, BBC 3 en 4 werken pas na 20:00.

 

Las dat je van een hele oude versie firmware naar de laatste gaat,

Toch wel een Factory reset gedaan en een nieuwe scan ??

Dus helemaal vanaf niets beginnen !.

in de oude vesies firmware zit een incomplete transponderljst voor Astra 2.

Daarom Geen oude settings lijsten terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aiiii mad - factory reset gedaan ..? nope blush .. juist ja - ga dat dadelijk doen - zal het testen en je het resultaat laten weten

 

(1op23) das dan 10 liter mazoet (zoals ze hier zeggen)

 

groetjes en tot later :D

 

Frits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruud,

 

Dat werkt exact zoals je voorspelde. Het enige wat ik niet kan vinden zijn BBC3 en BBC4 - je zei dat ze pas na 20:00 uitzenden - kan jij mij anders de labels in de zenderlist geven, dan kan ik ze vast programmeren.

 

bedankt

 

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...