Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik mijn smargo smartcardreader upgraden van v1.0.0.2 naar v1.0.3 ?

Heb al geprobeerd onder windows, maar het lukt niet, er gebeurt niks.

Onder dreambox, weet ik nog niet, lijkt me chinees om het te programmeren onder linux.

please Help!

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

een smargo updaten vanuit windows gaat niet lukken (ouder dan 1.0.2)

als je dan wilt updaten, gaat dit alleen maar lukken onder Linux.

zie Bijlage = PDF bestand

Gebruik ook even de zoekfunctie, want er is al veel over geschreven.....

smartreader_update_manual.pdf

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

dan heb je waarschijnlijk ook geen drivers in jouw 800 gezet (volgens mij heeft pieterg dit ook al eens aangehaald)?

[edit] Nogmaals, gebruik de zoekfunctie eens, bijv smartreader+ en dan een jaar als zoektijd, dan gaat een wereld voor je open[/edit]

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

ik heb de drivers er wel ingezet, keer op keer, maar de dreambox blijft de lezer niet zien. Ik heb al een afspraak gemaakt met de invoerder van dreambox in NL alwaar ik de lezer gekocht heb, om de kaart terug te sturen en een andere te verzenden, daar ik denk dat de kaart niet werkt.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

ik zie dat de smargo reader is weg gehaald bij de importeur van dreambox nederland.

Want daar stonden ook altijd de drivers en handleiding.

En de laatste drivers waren ook voor de 7025 en dat is enigma2 maar of die ook werken voor de dm800 is nog de vraag.

ben benieuwd of er uberhaupt nieuwe drivers voor komen.

groeten,JBnl

Geplaatst:

ook bij de invoerder van Dreambox Belgie is hij weggehaald van de site! Wat is er loos met de smargo reader ?

Staat inmiddels terug op de site na een paar dagen afwezigheid

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

nu las ik op een ander forum dat het SCVS image de specifieke drivers heeft voor de DM800!!!

Waarom heeft géén ander image deze specifieke drivers voor de smargo smartreader en voor de DM800 geïmplementeerd, laat staan een verwijzing naar deze specifieke drivers voor DM800.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Het is mij nooit helemaal gelukt om de Smargo onder VMware goed aan de praat te krijgen, heeft te maken met het aanspreken van de (al dan niet virtuele) hardware. Hij ziet hem wel als com poort maar niet alle functionaliteit is aanwezig, ik heb dit oa getest met redhat/fedora en ubuntu.

Wat beter is om even een oud pc'tje te installeren met ubuntu ofzo en dan heb je alle fysieke mogelijkheden.

Marcel.

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen