Liamer Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 @ All Vond deze settings op het "Net", enigzins aangepast geven ze bij mij beeld op alle HD zenders. Heb Dreamset 2.16 gebruikt om de settings te uploaden naar de box, dat werkte bij mij beter dan met OpenDBedit. Marinus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duc748 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 dank u. wat ijn jouw instellingen bij dat programma dreamset. firmware software satelites.xml service.bouquets Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast smiler49 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 GEWELDIG,!! eindelijk werkt het bij mij ook heb canal+ hd kanalen abo maar kreeg er niet een aan de praat. Eindelijk een settingslijst waar blijkbaar alles klopt. Heel hartelijk bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duc748 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 welk programma gebruik jij???? en wat zijn de instellingen??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast smiler49 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 pli plus alle updates en toen de lijst erin gezet en werken als een speer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liamer Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: duc748 welk programma gebruik jij???? en wat zijn de instellingen??? In Dreamset onder "setup" uiteraard kiezen voor Enigma 2 + het juiste Ip van je box invullen plus username and password en het zou moeten werken.... Marinus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kapoentje Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: smiler49 GEWELDIG,!! eindelijk werkt het bij mij ook heb canal+ hd kanalen abo maar kreeg er niet een aan de praat. Eindelijk een settingslijst waar blijkbaar alles klopt. Heel hartelijk bedankt Opletten !!! er klopt niet alles. Deze settingslijst bevat een "satellites.xml" voor DVB-S ontvangers. En is dus eigenlijk niet geschikt voor DVB-S2 ontvangers als de DM800 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast smiler49 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Hmm kan zijn maar alle HD kanalen op alle sat posities werken dus ik ben allang blij. Ik denk ook dat er nog een aantal bugs in de DM800 zitten. Als die er na verloop van tijd zijn uitgehaald kan ik altijd nog een andere settingslijst erin pompen. Voor dit moment ben ik blij dat ik kan kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen