Ga naar inhoud


msn installeert eerst, elke keer weer als ik hem start


freak

Aanbevolen berichten


Heb hetzelfde gehad, gewoon compleet verwijderen, ook de bestanden die achterblijven in de program files map. Daarna opnieuw installeren, dan moet je probleem opgelost zijn.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freak
heb het uiteindelijk opgelost door een image terugtezetten


ntuser.dat deleten lijkt mij sneller. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo allemaal

 

Ook ik heb dit probleem, telkens wanneer msn start krijg ik de melding: "Windows Installer".

 

Het is mij ook opgevallen dat msn niet meer te zien is als ik op start klik en dan kies voor programma's.

 

Het is niet mogelijk om Windows Live Messenger te verwijderen bij de geïnstalleerde programma's.

 

Ik krijg de melding dat Windows Live suite niet is geïnstalleerd, als ik Windows Live Messenger opnieuw wil installeren.

 

Wie kan me van dit probleem verlossen aub.

Alvast bedankt! smile

 

cool Timm1983

 

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rommelaar

 

Het probleem deed zich sinds kort voor, maar ik heb dan een recente versie van Windows installer gedownload en geïnstalleerd en het probleem was opgelost.

 

Ik kon de Windows Live Messenger daarna wel verwijderen en opnieuw installeren.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...