Ga naar inhoud


Uitval Canal+ FR op nieuwe seca kaart.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb via mijn oom uit Frankrijk een nieuwe seca kaart van Canal+ en CanalSat. Sinds 2 weken doen de Canal+ kanalen het niet meer. Er is al naar Canal+ gebeld en gemaild, maar ze hebben hun handen vol: er schijnen vrij veel mensen te zijn met het zelfde probleem. Hebben jullie er ook last van?

Groeten

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is momenteel een kaartwissel aan de gang die tegen het einde van deze maand moet afgerond zijn. IEDEREEN die nog geen nieuwe Viaccess3 C+ of CanalSatellite kaart heeft krijgt minder en minder kanalen te zien met zijn huidige (officiële wel te verstaan) seca kaart.

Dit doet C+ moedwillig om haar FRANSE abbonnees er toe aan te sporen (te verplichten) om bij hun officiële dealer hun nieuwe kaart te gaan halen.

Spijtig voor wie via een of ander frans adres een kaart kon bemachtigen (en er ook één jaar voor betaald heeft): over en out voor deze kaarten!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is bekend bij Canal Plus in Frankrijk. We hebben de helpdesk gebeld: de kaart moest in de originele decoder gepropt worden, dan hebben ze het hele spel opnieuw geactiveerd en na 1 nacht is alles weer in orde...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: fdm
Het probleem is bekend bij Canal Plus in Frankrijk. We hebben de helpdesk gebeld: de kaart moest in de originele decoder gepropt worden, dan hebben ze het hele spel opnieuw geactiveerd en na 1 nacht is alles weer in orde...

Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben is: werkt die kaart nu alleen nog in een orginele decoder?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb een hele zwik decoders hier. De kaart doet het in elke decoder. Nu heb ik hem in mijn Ubuntuserver met Smargo kaartlezer zitten. Heeft netjes zijn updates tot en met 2 september binnen.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fdm
Nee, ik heb een hele zwik decoders hier. De kaart doet het in elke decoder. Nu heb ik hem in mijn Ubuntuserver met Smargo kaartlezer zitten. Heeft netjes zijn updates tot en met 2 september binnen.

OK bedankt dit is wat ik ff wilde weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...