Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] storing HD uitzendingen tijdsgebonden?


gertjan177

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds van de week een 7700hdpvr. Nu valt mij op dat ik overdag perfect beeld heb op alle hd zenders. Zowel fta als betaalzenders. "s avonds na 18:00 uur begint het beeld te stotteren en krijg ik regelmatig de grijze balk op de betaalde hd kanalen. Fta nog steeds perfect. Is dit een algemeen bekend verschijnsel?

Ik heb een hoop over de problemen gelezen, maar kan iets dergelijks als dit nog niet terugvinden. Ik dacht dat de problemen er, of wel, of niet zijn. En niet tijd gerelateerd?

 

Ik heb trouwens geen idee of op mijn ontvanger de hardwaremodificatie af fabriek al is doorgevoerd? Ik neem aan van wel, aangezien ik hem dus pas van de week heb aangeschaft! Echter, de doos zat mooi dichtgeplakt met duitse reclame voor de kerstverkoop van 2007?

 

Aston seca 1.7 21800 / TF7700HDPVR 23231 loader L1.02 device versie V2.0.10 firmware TF HSCD 7.00.20 mar 27 2008.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: gertjan177
Hoe kan het dan dat er overdag wel perfekte ontvangst is?


Wil je een ingewikkeld verhaal over ionisatie en invloed van de zon en dat soort dingen horen?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...