Ga naar inhoud


Is mijn Aston 1.05 overleden?


Aanbevolen berichten

Gisteren bij het zappen werd het beeld opeens zwart.

Humax 5400z uigezet en weer aan. Help niet. Paar uurtjes gewacht, aangezet maar nog niets. In het menu bij CI module geloof ik geeft hij initializing.... en vind niets. Module erin en eruit, maar nog steeds niets. Normaal staat hier Aston 1.05. Dit bij allebij de sloten. Wat is er defect denken jullie? Humax of module?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga ik straks meteen proberen.

Dank je.

 

Welke module kan ik eventueel het beste aanschaffen?

Mijn intresse gaat uit naar de Aston 1.07 dual V2.18

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FrankieV
Mijn intresse gaat uit naar de Aston 1.07 dual V2.18


Lijkt me een prima keus, als hij zijn software kwijt is of iets anders zit je zo bij de importeur. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Hoeft niet direct stuk te zijn! Mijn Humax werd - zeker in de zomermaanden - loeiheet met als resultaat dat mijn ehhhh educatieve kaart zo slap werd als een vaatdoek. De Aston initialiseert alleen als hij op een CDS zender staat. Zou zeggen: laat de Humax echt afkoelen en stop even een andere CDS kaart in de module.. Dikke kans dat ie weer loopt... Als dat zo is even je eigen kaart bekijken op vervorming..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: FrankieV
Mijn intresse gaat uit naar de Aston 1.07 dual V2.18


Lijkt me een prima keus, als hij zijn software kwijt is of iets anders zit je zo bij de importeur. laugh


??
Leg even uit?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mimisiku
Hoeft niet direct stuk te zijn! Mijn Humax werd - zeker in de zomermaanden - loeiheet met als resultaat dat mijn ehhhh educatieve kaart zo slap werd als een vaatdoek. De Aston initialiseert alleen als hij op een CDS zender staat. Zou zeggen: laat de Humax echt afkoelen en stop even een andere CDS kaart in de module.. Dikke kans dat ie weer loopt... Als dat zo is even je eigen kaart bekijken op vervorming..


Helaas heb ik geen andere kaart om te proberen.

De melding in het menu is steeds bij bijde sloten:

CI module initialiseering.....
Module is niet geinstalleerd.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja als je Humax gewoon beeld geeft op de FTA kanalen is de Aston module overleden, dat kun je gewoon zelf testen. laugh


FTA zenders doen het wel.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: FrankieV
Leg even uit?


Zo moeilijk is dat toch niet je komt uit Eindhoven als je op de site van Aston France kijkt woont de importeur daar ook. laugh


Ohhh, bedoel je dat, ik dacht dat je het een slechte module vond smile

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...