Ga naar inhoud


Digitenne draagbare tv


rolandroland

Aanbevolen berichten


Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen.

De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen.

Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann:

 

rhdvbtcar10webmk7.jpg

 

Te koop bij een bekende electronica webshop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Skysurfer
Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen.
De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen.
Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann:

rhdvbtcar10webmk7.jpg

Te koop bij een bekende electronica webshop.


Hoe heb je die op je auto geïnstalleerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jacoboot
Origineel bericht van: Skysurfer
Ja. Zodra je uit het bereik van de zender bent moet je opnieuw zoeken. Ik heb van de boeketten waar ik het meest in de buurt zit de zenders dubbel laten scannen(handmatig). Daardoor komen de zenders 2 of 3 x voor in de lijst. Zo kan ik snel even switchen.
De ontvangst is redelijk goed. Natuurlijk regelmatig bevriezen van beeld en blokvorming tijdens het rijden maar dat neem ik voor lief. De strekking van het programma kan ik goed volgen.
Als buiten antenne gebruik ik de Hirschmann:

rhdvbtcar10webmk7.jpg

Te koop bij een bekende electronica webshop.


wat doen jullie allemaal in de auto ??? op de weg kijken niet meer intressant ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wat doen jullie allemaal in de auto ??? op de weg kijken niet meer intressant ???


Nee, totaal niet interessant voor de kinderen op de achterbank.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...