Ga naar inhoud


[800] ondersteunt deze ook HDMI 1.3 ?


sjaac

Aanbevolen berichten

Is er iemand op de hoogte of deze box ook HDMI 1.3 ondersteund d.w.z. dat je aangesloten LCD indien deze ook HDMI 1.3 ondersteund automatisch naar de juiste HDMI aansluiting schakelt bij inschakelen of weergave ontvanger.

 

Is nameijk handig dat je niet continue zelf de juiste poort hoeft te schakelen op je LCD.

 

Groeten

 

Sjaac

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij werkt dat niet. Mijn Samsung heeft 3x hdmi 1.3 poorten en bij het inschakelen van de dm800 schakelt hij helaas niet automatisch naar de hdmi poort.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat er wel wat merken zijn die het kunnen door een hotelmode op te zetten waardoor hij standaard op hdmi opstart.

 

Als iemand weet hoe je dit doet op een philips ontvang ik graag een PM.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstarten van LCD met juiste HDMI poort is mogelijk.

Maar gebruik ook andere bronnen o.a HD/DVD recorder, DVD speler.

De een schakelt via scart netjes naar juiste poort en de HD/DVD recorder netjes via HDMI naar juiste poort heb in HD/DVD recorder hiervoor wel nieuwe firmware erin moeten zetten.

Zou dus mooi zijn als deze Dreambox dat ook zou ondersteunen.

 

In ieder geval dank aan een ieder voor het meedenken tot zover.

 

Groeten

 

Sjaac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: knakker
Waarom PM? Ik denk dat er wel meer mensen geintresseerd zullen zijn. Ik bijvoorbeeld.

Greetz
Knakker


Zeker ook hier ! maar ik zou het niet willen missen.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...