Gast whiples Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 weet iemand hoe ik het streamen van de dm800 naar de pc werkend kan krijgen? met m,n dm500 zo aan de gang maar met m,n dm 800 kan ik het niet werkend krijgen. aangeziens ik vaak tv op m.n pc kijk.
Beros Geplaatst: 14 juni 2008 Geplaatst: 14 juni 2008 Hasjo, Hier ook steeds een melding dat er een ongeldige werking heeft plaats gevonden en dat daarom de explorer wordt afgesloten! Grtz, Adje aka Beros
Unetwork Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 ik denk dat het aan je netwerk ligt als je HD content wil streamen moet er wel veel data door het netwerk. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
pendragon1 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 SD gaat hier prima, HD niet. Ik ben ook bang dat die 100mb verbinding van de 800 HD opnames niet aankan en dat je dus voor HD opnames een esata schijf in de box (of extern) moet stoppen. Ik heb meerdere dingen getest (USB, interne schijf in PC) met CIFS, buffers aanpassen etc. maar zonder succes. Het beste resultaat kreeg ik met de buffers van de CIFS connectie uit te zetten, maar perfekt was het niet 1x DM900 en 1xDM800
Gast whiples Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 sd gaat prima maar moet je daar ook vlc voor geinstalleerd hebben? bij mij gebeurt er niks als ik b.v nd 1 aanklik
Gast whiples Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 heb het al voor elkaar. elke keer als ik een zender aanklik wou hij met itunes openen. dat het ik verander naar openen met vlc mediaplayer en klaar. de hd kanalen gaat niet
Gast Cruzy2000 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Zowel SD als HD kanalen gaan hier prima met de DM800. Je moet er behalve een relatief snel netwerk ook een snelle processor voor hebben, omdat het decoderen van de HD stream ook wel wat werk vergt. Voorheen gebruikte ik BitControl software voor het streamen, dan kwamen de streams gewoon in de Windows Media Player. Vind ik veel prettiger dan dat VLC.
pendragon1 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Cruzy2000 Zowel SD als HD kanalen gaan hier prima met de DM800. Je moet er behalve een relatief snel netwerk ook een snelle processor voor hebben, omdat het decoderen van de HD stream ook wel wat werk vergt. Mijn netwerk thuis is een Gigabit netwerk (helaas heefd de 800 maar een 100Mbit aansluiting) en ik stream regelmatig van 1 pc naar een andere HD content, dus dat is snel genoeg. Ik heb vanaf de DM800 HD opgenomen op een Dual Core PC met 2Gb geheugen en ik blijf blokkerig beeld houden. Ik doe dit dan op de interne disk van de PC. Ik ben heel benieuwd hoe jij dit doet vanaf de DM800 naar een PC. Ik gebruik vanaf de DM800 een CIFS naar m'n PC (Windows). 1x DM900 en 1xDM800
Gast Cruzy2000 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ik stream gewoon vanaf de Windows share (Samba). Je zegt een Dual Core machine te hebben maar vergeet te vermelden welke snelheid ie heeft, dat zou nog best eens uit kunnen maken. Zelf gebruik ik een Core 2 Duo Q6600 en een E8400 en dat trekken ze prima.
pendragon1 Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Cruzy2000 Ik stream gewoon vanaf de Windows share (Samba). Je zegt een Dual Core machine te hebben maar vergeet te vermelden welke snelheid ie heeft, dat zou nog best eens uit kunnen maken. Zelf gebruik ik een Core 2 Duo Q6600 en een E8400 en dat trekken ze prima. Ik heb een E6550 2.34Ghz en 2GB RAM. Voor HD content meer dan genoeg. Gebruik hem dagelijks voor HD content, inclusief 1080p. Ook vanaf een hdd die in een andere machine zit en nog nooit problemen gehad. Ik ben benieuwd naar je CIFS instellingen in je DM800. Het werd bij mij wel wat beter toen ik de buffers op geen zette ipv 8192 of 16384, maar nog steeds zo nu en dan schokkerig. 1x DM900 en 1xDM800
Gast Albino boomkikke Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Ja, hier werkt het stream naar de computer ook niet. Soms werkt het. Maar heel vaak juist niet. Erg jammer, als er tennis op tv is en je eigenlijk moet doorwerken :|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen