Ga naar inhoud


[800]Welke video formaten kan de DB 800 afspelen?


Gast René VG

Aanbevolen berichten

Gast René VG

.TS streams die eerder met mijn 7025 waren opgenomen worden zonder problemen afgespeeld.

Ik heb in het verleden echter heel wat films en vooral concerten opgenomen met de 7025 naar .MPG omgezet.

De DB 800 heeft veel moeite deze .MPG via de mediaspeler af te spelen, soms heb ik problemen met voor/achteruit spoelen, soms geen geluid, soms helemaal niets.

De extensie .MPG handmatig veranderen naar .TS helpt hier niet, het probleem blijft bestaan.

Als ik een film met de extensie .MPG via een converteer programma terug omzet naar een .TS bestand dan is het probleem opgelost en kan ik de film probleemloos afspelen.

 

Opnames gemaakt met mijn AVCHD Panasonic SD1 (is origineel een .MTS bestand) en gemonteerd met Canopus Edius software in een 1440x1080i resolutie (incl AC3) worden probleemloos afgespeeld door de DB 800 mits ik de extensie verander van .M2P naar .TS, dit geeft een waanzinnig mooi beeld.

In dit geval is het handmatig veranderen van de extensie wel mogelijk.

 

Wat zijn jullie bevindingen, welke bestandsformaten zijn er nog meer af te spelen met de DB 800?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast René VG
Origineel bericht van: rai
Hier ook problemen met files die ik in het verleden al had opgenomen met m'n SkyStarII in HD. Zou die nu graag weer willen afspelen met de DM800. ZIjn allemaal in MPEG formaat.


Zet die opname maar eens om naar een .TS file, dikke kans dat het dan wel werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast René VG

Ik kom er net achter dat de DB 800 ISO bestanden af kan spelen.

Heb een ISO file ( David Gilmour - Remember That Night - Live At The Royal Albert Hall) van 7,5 Gygb op de harde schijf gezet en via de DVD plugin in het menu wordt de file gevonden en afgespeeld.

Ik krijg enkel dolby digital nog niet aan de praat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...