Ga naar inhoud


echo 5020/ nieuwe software epg, of andere tips ???


fvandewouwer

Aanbevolen berichten

na een paar ( misschien verkeerd ) gestelde vragen aangaande epg werking ( liever gezegd niet meer werking ) epg bij tvv ( nat. geog. die ook op dit abo zit wel nog epg dus ligt het echt aan de belgische kanalen )

wil ik hier toch graag even uw hulp inroepen :

ik lees op het tvv forum

 

 

op sommige ontvangers moet er een nieuwe firmware komen,

normaal moet dit door de mensen van het merk aangeboden worden,

ik heb via mijn dreambox geen problemen,

 

is dit mogelijk heren technici, indien jullie nog eens een update doen voor onze echostar om dit aub eventueel op te lossen

trouwens

loont het de moeite, denken jullie, om eventueel nu al eens te proberen alles opnieuw in te stellen ???

 

 

alvast van harte dank

 

ik hoop deze x een reaktie te krijgen, blijkbaar ben ik de enige echo gebruiker met een tvv abo. dus dit forum en clarkebelt zijn mijn enige redding

 

 

 

 

 

 

echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb

triax 78

module canal digital met NL kaart ( groen )

module Canal Digital met TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Je hoeft niet speciaal een TVV abo te hebben om ook met dit probleem van de EPG te zitten.

Ik heb het familiepakket van CD en daarin zitten van de VRT één en Ketnet/Canvas.

Op deze kanalen zit momenteel alleen maar Now/Next sinds ze van transponder zijn gewisseld.

Zoals je misschien al op andere Topics heb gezien zit een reparatie hiervan er niet in.

Gorefest is daar wel duidelijk in dacht ik.

Misschien is het eens een idee om te achterhalen of het een technisch of een tijd/geld probleem is.

Als er een software up-date voor dit probleem zou komen die met een redelijke financiële bijdrage wel te realiseren is, dan zou ik daar best voor voelen.

Misschien zijn er nog meer liefhebbers van de 5020 die op deze manier tegen betaling software up-date's willen hebben.

W.Holtman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel heel hartelijk dank voor je reaktie,ik heb echt een moment gedacht dat ik een " domme, ongepaste " vraag stelde, en voelde me een beetje beschaamd om er terug over te beginnen.

Sorry voor je, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met een echostar en dit vervelend luxe probleem.

Ik hoopte het zelf te kunnen oplossen met eventueel terug instellen van de echostar ( terug fabrieksinst; ) of eventueel de epg ophaling van transponder te wijzigen ( wat niks uithaalde )

echter verder ben ik dus een leek kwestie sat. toestanden.

Trouwens ik zet niet graag m'n echostar af ( achterzijde ) want vorige week had ik grote problemen om deze terug op te starten

( streepjes, niet pinkend, en verder niks meer ) uiteindelijk is het me toch gelukt dus ik blijf er liever af.

Als ik het dus goed begrijp hebben we een nieuwe software nodig en is dit niet mogelijk ( tijd, geld, technisch probleem ???)

Tja dan zit er niks anders op van zo verder te kijken

( nee ik had de topic van gorefest nog niet gezien maar ga die zeker opzoeken )

 

Toch wou ik er effe bij vermelden dat ik nu bijna 3 jaar de echostar heb en het laatste jaar was ik hier best tevreden van

werkte prima zonder enige storingen, ik hoop dat ik hem nog lang kan gebruiken want toch effe vermelden dat dank zij de updates van clarkebelt ik uiteindelijk een zeer tevreden klant ben geworden

 

nogmaals hartelijk dank voor uw reaktie, k' sta er dus niet alleen voor !

 

echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb

triax 78

module canal digital met NL kaart ( groen )

module Canal Digital met TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...