Ga naar inhoud


over cnl+ ??


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand dit even vertalen??.<BR>Groeten smile.gif<P>In The Netherlands, Canal Digitaal is reported to be testing the new Seca SuperEncryption, a new encryption format to beat the increasing piracy of Seca encrypted services. Part-owners of the encryption system, Canal+ Technologies, declined to provide a statement on the progress of the SuperEncryption, for "security purposes". Many viewers of Canal Digitaal through a pirate Seca card, will have noted temporary scrambling of programmes on transponder 12.515 GHz H (SR 22000, FEC 5/6) at 19.2 degrees east, which is home to; Ned 1-3, Cine Cinemas, Canal+ 1-2, Canal+ 16:9 and Info Kanaal. Recent encryption testing has also resulted in frequent free-to-air transmissions. Canal Digitaal encrypt prgramming in both Irdeto and Seca/Mediaguard, no observations have been made of the new Irdeto2 encryption from Irdeto Mindport, again to be implemented to combat access through unofficial means. Pirate viewers experiencing the new encryption tests, should be aware that their viewing cards may become redundant. <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ahum, behoeft geen vertaling neem ik aan. Een ieder heeft wel eens engels gehad neem ik aan..... wink.gif<BR>Het is wel duidelijk dat er iets op het spel staat want ik was gisteravond nog de dupe van deze zogenaamde test. Kzat mooi in een leuk filmpje wink.gif en opeens een zwart beeldje. Nou ja gij snapt de rest wel.<BR>Kben benieuwd hoe dit gaat aflopen.<P>See ya!<P>Roadrunner<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, engels, lijkt me toch niet zo moeilijk. Dit is in het kort wat er staat:<BR>C+NL heeft volgens deze bron de superencryptie getest, waardoor op de pcb en wafer kaarten gedurende een korte tijd de kanalen op 12.515 GHz H (SR 22000, FEC 5/6, 19.2 oost) zijn uitgevallen. Er onder staat nog wat gelul over irdeto2 wat door c+ nl toch niet wordt ingevoerd.<BR>Kep zelf geen seca, dus ook geen secawafer, dus kep niks kunnen testen. Vorige topic gaat wel over uitgevallen c+ nl pakket in seca op wafers? <P>Groeten, Exposure live from NE2000<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf zat toevallig op mijn Pace(irdeto) naar een filmpje te kijken en bij mij veel ook het beeld weg. Wel alleen op de bovengenoemde kanalen. Het beeld bleef ook op zwart staan nadat ik mijn originele kaart erin had zitten. 1 ding staat vast het kan nog wel eens spannend worden.<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij is even het beeld weggevallen ,wat mij opviel is dat het met een originele Irdeto card (met abo)gebeurde dus de test met superseca vat ik effe niet<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...