Ga naar inhoud


opname nl1 HD


habibi

Aanbevolen berichten

Ik had al eens gelezen dat er problemen zijn met het opnemen van nl1 HD. Ik heb er ook problemen mee: wel geluid, geen beeld. Ik dacht eerst dat het aan hd lag, maar premiere en bbc HD doen het gewoon wel.

 

Wat is het probleem? Heeft iedereen dit probleem? Is er een oplossing?

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites


@habibi,

 

Treedt dit probleem alleen bij opnemen en niet met gewoon kijken?

 

Ik heb zelf ook een Kathrein UFS-910, echter zonder harde schijf aangesloten.

Bij het kijken naar NL 1 HD (zonder harde schijf) ondervind ik in ieder geval geen problemen.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, het kijken is prima. Geen enkel probleem.

 

1 keer deze week had ik geen beeld, maar op geen enkel kanaal van astra 3. De schilder was bezig geweest en ik was bang dat hij iets ontregeld had. Er lopen twee kabels en geen enkele kabel had beeld op astra 3, dus ik was bang dat de lnb kapot was of verschoven. Maar de dag erna, voordat ik het dak op wilde even gecheckt en alles deed het weer. Spoken, misschien, maar ik laat het maar zo.

 

Dus alleen de opname ontbreekt.

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: habibi
Ik heb er ook problemen mee: wel geluid, geen beeld.


Dat ligt bij mijn weten altijd aan de gebruikte ci module.
Hier een paar die dus niet werken:

Aston 1.05=NEE
Ucas 3.0=NEE
Ucas 3.1+NEE
Xcam+NEE
MM met penta 1.20=NEE
Jokercam kamilz 118=NEE

Een paar die wel werken Aston 1.07, Dragon, T-rex, Diablo en de CDS ci module maar ook weer niet in alle ontvangers.
Dir zijn er maar een paar de lijst is niet volledig. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk met de CDS cam. Ik had gelezen dat deze goed werkte op de 910 met HD, maar dan wellicht niet bij opnames. Nou ja, ik kan voorlopig altijd nog de gewone nl1 opnemen. Met 40gb (zie andere post over onzichtbare hd) kan ik slechts 3 uur HD opnemen, dus SD (21 uur) licht meer voor de hand om te gebruiken.

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...