digitaal kijker Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 miss dat dit wordt opgelost met CCcam 2.1.0, hoop van wel, maar we wachten wel af. zal een welles nietes spelletje worden bij TVV/CD waar de fout ligt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Fout zit in CCcam. Andere emu's doen het wel ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
digitaal kijker Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 en waarom heb ik dan nog geluid gehad in het begin een week lang, je gaat toch niet vertellen dat die opeens veranderd is hé,heb er geen andere ingestoken dan dan 2.0.9. ik zeg dat er iets aan TVV/CD kant ook is veranderd sinds die bepaalde donderdag dat ze de nieuwe zenders bijgezet hebben op de kaarten. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
hemertje Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker en waarom heb ik dan nog geluid gehad in het begin een week lang, je gaat toch niet vertellen dat die opeens veranderd is hé,heb er geen andere ingestoken dan dan 2.0.9. ik zeg dat er iets aan TVV/CD kant ook is veranderd sinds die bepaalde donderdag dat ze de nieuwe zenders bijgezet hebben op de kaarten. toen zat er nog geen dolby 5.1 geluid op na deze toevoeging is het geluid op stil gegaan DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
digitaal kijker Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 zoals ik dus zei,ook deels door TVV/CD hun schuld, hoop dat CCcam met een oplossing komt in de 2.1.0 of hoger, en het is te hopen dat dit snel is. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen