Ga naar inhoud


Hotbird


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen :<BR>ik heb bij de faqs de het bericht uitgeprint en heb de schotel zo geinstaleerd zo als de beschrijving.en de ontvanger ook.<BR>maar ik krijg geen hot bird wat doe ik fout.<BR>ik heb twee schotels van 60cm. de een is voor de astra die werkt goed signaal is 4,5<BR>de tweede zit onder de astra met de zelfde lnb als ik achter de schotel sta en ik draai hem naar links om 13 graden te krijgen dan<BR>heb ik op de satfender een signaal van 7<BR>en op de ontvager niets maar laad wel een aantal kanalen in o.a, sky kanalen hotred en<BR>hotx volgens mij doe ik iets verkeerd ben <BR>een dag bezig geweest om de hotbird te vinden<BR>moet deschotel voor hotbird 13 en 29 graden<BR>staan zoals de astra 19,2 en 29 graden.<BR>ik wil namelijk de hongaarse tv ontvangen o.a<BR>Duna tv wie kan mij raad geven.heb alles ingestel zoals op de faq staat tuner lnb 2 <BR>ingesteld freq ingesteld ,kanalen bij voegen<BR>maar geen duna tv .<P>bij voorbaat dank.<BR>teus@hetnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Je moet, als je achter de schotel staat, deze naar rechts bewegen...<P>Als je naar links beweegt kom je ergens bij Kopernicus of Astra2 uit.<BR>Waarschijnlijk Astra2, vanwege de engelse kanalen die je vind.<P>Even de andere kant op dus...Sucsess...<P>Groeten,<BR> Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het princiepe is simpel. Alle graden van de satelieten starten vanaf het zuiver zuiden. Het zuiver zuiden is volgens de lokatie een graat of 5 van het zuiden met compas verschillend. Hotbird 13 graden oost is dus 13 graden verdraaien naar oostelijke richting starten vanuit het zuiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...