Ga naar inhoud


UPC Direkt Smartcard met Nokia 9500?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.

Zou een smarcard voor UPC Direkt die te bekijken is op Astra 19.2° Oost ook werken in een Nokia 9500s DVB2000 Beta8?

 

Cam is allsas 4.1

 

In het menu van DVB2000 kan ik kiezen tussen Irdeto Seca Viaccess Nagra Conax en Cryptoworks ...

 

Alvast bedankt voor een antwoord.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weet iemand of zo'n smarcard voor UPC Direkt op Astra 19.2° Oost zou werken in mijn Nokia 9500 met DVB2000.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat helaas niet werken UPC-direct werkt bij mjn weten met Cryptoworks.

Een CA dat de Nokia 9500 niet ondersteund.

Het is en blijft een Irdeto ontvanger, het all-cam trucje met de aangepaste cam van een paar jaar terug, werkt alleen in combinatie met een daarvoor bestemd smardcardje (b.v. fun4).

De truc is, dat bij alle CA systemen het controlword 8 byte`s is.

Door de Irdetocam ook de controlwords van andere systemen te laten verwerken kun je va die achterdeur dus ook naar andere (niet irdeto) kanalen kijken)

 

Maar een orginele smardcard kan dit dit dus niet.

 

Grtz,

Max

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Max8

 

Spijtig dat deze droom geen werkelijk zal worden, t was gewoon om te vragen of dat het mogelijk was om dan naar Jim Jam, Eurosport2, Bebe TV, en vooral de Hustler en XXX omdat ze niet beschkbaar zijn in IRdeto2, vandaar mijn vraag misschien in Cryptoworks. Jammer.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Max8

 

Dus met een Fun4 zouden de UPC Direkt kanalen op de Astra opengaan op een Nokia 9500s met DVB2000?

 

Heb ik dan een Fun4? Als ik een Funcard heb waar Prussian Galaxy op staat?

 

Ik vraag geen codes maar het zullen zeker andere zijn dan de destijdse 6 in 1 files?

 

Alvast bedankt voor een antwoord.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...