Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast ThaTiCK

[Mvision ST-5 USB] dood na f/w upgrade

Aanbevolen berichten

Gast ThaTiCK

Mensen,

na de laatste firmware upgrade 22-6 uitgekomen (S5-ST5-SX5-STX5 2.76-ocam 1.17) doet mijn st-5 niets meer.. frown

Ik vermoed dat het ligt aan de ocam module (what's in the name) die in de firmware ingebakken zit.

Ik raad dus een ieder af die upgrade te doen.

Graag tips over hoe zo'n ding een harde reset te geven. In het menu kom je niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ThaTiCK
Mensen,
na de laatste firmware upgrade 22-6 uitgekomen (S5-ST5-SX5-STX5 2.76-ocam 1.17) doet mijn st-5 niets meer.. frown
Ik vermoed dat het ligt aan de ocam module (what's in the name) die in de firmware ingebakken zit.
Ik raad dus een ieder af die upgrade te doen.
Graag tips over hoe zo'n ding een harde reset te geven. In het menu kom je niet meer.

Ik neem aan dat je via USB hebt geupdate.
Probeer serieel te updaten. Vaak lukt dit nog wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast ThaTiCK

Dank voor de tip, heb het geprobeerd met de MvisionTools sx2.11 (ik wist niet dat er inmiddels software was om via rs232 te updaten/lezen) maar de update eindigt elke keer in een error. Toch maar een retourtje dealer denk ik..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast ThaTiCK

Na een vertaling van het spaanse forum te hebben gelezen bleek dat je toch zeker zo'n 30 minuten moet wachten na afloop van de firmware overdracht totdat de st-5 'good' op z'n scherm aangeeft. De update is dus nu gelukt smile Machientje werkt weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen