Ga naar inhoud


[Mvision ST-5 USB] dood na f/w upgrade


Gast ThaTiCK

Aanbevolen berichten

Mensen,

na de laatste firmware upgrade 22-6 uitgekomen (S5-ST5-SX5-STX5 2.76-ocam 1.17) doet mijn st-5 niets meer.. frown

Ik vermoed dat het ligt aan de ocam module (what's in the name) die in de firmware ingebakken zit.

Ik raad dus een ieder af die upgrade te doen.

Graag tips over hoe zo'n ding een harde reset te geven. In het menu kom je niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ThaTiCK
Mensen,
na de laatste firmware upgrade 22-6 uitgekomen (S5-ST5-SX5-STX5 2.76-ocam 1.17) doet mijn st-5 niets meer.. frown
Ik vermoed dat het ligt aan de ocam module (what's in the name) die in de firmware ingebakken zit.
Ik raad dus een ieder af die upgrade te doen.
Graag tips over hoe zo'n ding een harde reset te geven. In het menu kom je niet meer.


Ik neem aan dat je via USB hebt geupdate.
Probeer serieel te updaten. Vaak lukt dit nog wel.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip, heb het geprobeerd met de MvisionTools sx2.11 (ik wist niet dat er inmiddels software was om via rs232 te updaten/lezen) maar de update eindigt elke keer in een error. Toch maar een retourtje dealer denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een vertaling van het spaanse forum te hebben gelezen bleek dat je toch zeker zo'n 30 minuten moet wachten na afloop van de firmware overdracht totdat de st-5 'good' op z'n scherm aangeeft. De update is dus nu gelukt smile Machientje werkt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...