Gast mardi Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Ik weet bijna wel zeker dat er wat aan de hand is met mijn voeding. Als ik hem aanzet dan start hij niet op. Het display licht wel op maar verder niks. De harde schijf draait ook niet. Wat mij echter is opgevallen dat na enkele minuten een ratelend geluid te horen is van de voeding. Dit komt, als ik het goed hoor, uit het middelste gedeelte tussen de twee koel elementen. Hierbij trilt het licht van de display ook soms. Is dit makkelijk zelf op te lossen of moet ik gewoon een nieuwe voeding bestellen?
arie kanarie Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Citaat: Is dit makkelijk zelf op te lossen of moet ik gewoon een nieuwe voeding bestellen? Een ratelend tikkend geluid, en dan ook nog afkomstig van de voeding zoals je al aangeeft.... één remedie, andere voeding erin. Hoe je dit gaat doen, ivm eventuele garantie, is aan jou..... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
iemand Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Mogelijk kan de voeding niet 'starten' of ziet een sluiting. Als je kunt solderen... probeer eens de 5 bekende elco's te vervangen. gr. Erik
Gast mardi Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Solderen is geen probleem, maar zou niet weten wat de 5 bekende elco's zijn. Kan je mij in de goede richting sturen?
mobieltje Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Origineel bericht van: mardi Solderen is geen probleem, maar zou niet weten wat de 5 bekende elco's zijn. Kan je mij in de goede richting sturen? Door effe te zoeken heb ik dit gevonden: klik hier Suc6 Grts.
Gast mardi Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Bedankt. Ik ga er eens mee aan de slag. Van mij mag er een slotje op.
Aanbevolen berichten