Ga naar inhoud


C28 in Humax voeding?


avdhorst

Aanbevolen berichten

Ja, ook mijn voeding van m'n humax 5400 heeft het begeven. Zowel condensator C7 als C9 staan bol en zijn gesprongen. Om deze te vervangen zal dat geen problemen opleveren, maar naast C7 zitten ook C8 en C27. De waarde van C8 heb ik kunnen achterhalen, dat is een 22nF / 63V. Maar c27 is door zijn buurman C7 ook mee ten ondergegaan en deze moet ik ook vervangen, maar ik weet niet welke waarde hij heeft. Echt iets voor Koostronics om mij dat antwoord te geven, maar anderen die het menen ook te weten mogen ook graag reageren.

Alvast hartelijk bedankt !!!!

 

A v d Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites


@debeek,

 

commentaar geven is wel erg gemakkelijk, maar doe het dan wel als het terecht is. In de link die jij aanhaald staat nergens beschreven wat C27 voor waardes heeft, dus als er iemand een beschuldigende vinger op wil steken mag die dat nu naar @debeek doen.

 

met vr gr

 

A v d Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft het over een beschuldigende vinger opsteken ?

 

Gauw op je teentjes getrapt ?

 

Er staat ook BIJVOORBEELD, Hier staat het complete schema van een voeding,

 

Lees eerst je eigen topic eens door,

 

Je geeft het als startlijn C 28 in Humax voeding,

en vervolgens heb je het over C27 !!!!!!

 

en beide komen niet in dit schema voor.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij scoort, inderdaad in de kop had moeten staan C27, maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen. Als jij het hebt over een schema van de hele voeding dan weet ik zeker dat er ook een C27 in voorkomt of mijn humax verschilt met andere humaxen. Ja, ik weet de zoekfunctie te gebruiken en als het daar makkelijk te vinden was had ik zeker niet om hulp gevraagd, maar jij reageert wel erg vlug zonder kennis van zaken te hebben. Ook van jou verneem ik graag de waardes van C27, maar als je ze niet weet reageer dan niet meteen door te zeggen dat dat O zo gemakkelijk te vinden is,

 

A v d Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar jij reageert wel erg vlug zonder kennis van zaken te hebben.

 

Of Ik geen kennis van zaken heb kan Jij niet weten.

 

Heb jaren lang elco's lopen vervangen in Gare Humax voedingen.

 

Bekijk mijn profiel ook maar kan je zien wat ik voor werk doe..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...