Ga naar inhoud


Satforce/Eycos en Neuling failliet.


Gorefest

Aanbevolen berichten

Op diverse duitse sites is te lezen dat Satforce faillisement heeft aangevraagd. Ook is dit het einde van Eycos, Satforce heeft samen met een koreaanse producent (Arion) Eycos in het leven geroepen. Nu Satforce failliet is het het einde van Eycos. Er zullen geen updates meer komen. Garanties worden ook niet meer afgehandeld en dealers moeten op eigen kosten eventuele reparaties bij Satforce afhalen.

 

Ook Neuling die eigen ontvangers, lnb's, diseqc switches etc. op de markt bracht heeft faillisement aangevraagd.

 

Gaat niet goed de laatste tijd.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gorefest,

 

Dit zal wel de reden zijn dat het erg stil is de laatste tijd met software voor de Echostar 5020.

Heb ik het goed dat er veel van de Eycos software gebruikt werd voor de 5020?

Dit zou jammer zijn omdat het naar mijn mening geweldige ontvangers zijn.

Groeten

W.Holtman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: W.Holtman
Gorefest,

Dit zal wel de reden zijn dat het erg stil is de laatste tijd met software voor de Echostar 5020.
Heb ik het goed dat er veel van de Eycos software gebruikt werd voor de 5020?
Dit zou jammer zijn omdat het naar mijn mening geweldige ontvangers zijn.
Groeten
W.Holtman


Volgens mij is het net andersom, de software van de 5020 werd daarna ook gebruikt in de Eycos. Jammer dat ze kaduuk zijn, het was een uitstekende ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren onderstaand bericht op het Eycosforum gelezen.

Ik weet niet of hetwaar is.

 

 

Hallo eycos-User,

 

habe heute morgen mit Olbert-Satellitentechnik (Olb) telefoniert. Es geht auch nach der Insolvenz von Satforce mit eycos weiter. Den Hersteller in Korea gibt es nach wie vor und die Fa. Olbert ist mit denen in Kontakt. Es soll auch bald Weiterentwicklungen der eycos S 55.12, 65.12, 80.12 HD (als Twintuner) geben und auch die Firmware weiter entwickelt werden. Das die Fa. Olbert-Sattechnik den Service für die Marke eycos übernommen hat, wurde vom Aufkäufer der Satforce, der Fa. Arcom bestimmt. Die Firma Olbert übernimmt aber keine Garantieleistungen für eycos-Geräte, die über die Firma Satforce verkauft wurden. Wer in Deutschland gekauft hat, muß sich zwingend an seinen Händler wenden.

 

bron : Forum Eycos.de

 

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...