Ga naar inhoud


[800] Ronald image cccam 2.0.9 alleen beeld astra demo en canal+HD


mark1985

Aanbevolen berichten

Ik heb gemini, pli en ronald geprobeerd als image. Ronald bevalt me het beste, duidelijk en makkelijk te bedienen. Super image ben er blij mee. Ik heb de joske, henksat, pet123 settings geprobeerd en nog de M_Z en nergens krijg ik verder beeld wel op sommige geluid. Heb wel de M_Z seetting via db edit moeten overzetten en deze geeft een foutmelding op het laatste:

 

killall: Could not kill pid '1322': No such process

killall: Could not kill pid '1323': No such process

root@dm800:~#

Telnet status: Disconnecting.

Telnet status: Disconnected.

User command sent.

 

De zenders staan wel in de lijst uiteindelijk dus weet niet of dit verder van invloed is. Ik heb zelfs een automatische scan laten lopen maar dat hielp ook niet. Ik draai cccam 2.0.9. Ik heb toch gelezen dat sommige beeld hebben op premiere hd enz. Wat doe ik fout ?

 

Gr Mark

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als jij geen geldig abbonement hebt dan krijg je ook geen beeld op premiere HD...

 

Die mensen die wel beeld hebben die hebben dus een abbo of doen nog wat extra om beeld te krijgen!

 

op de zenders waar je geluid krijgt moet je mogelijk eens op en neer zappen om beeld te krijgen, dit moet enkel de eerste keer! de volgende keer als je op de zender afstemt krijgt je gewoon beeld.

 

succes

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor je reactie. Idd na ff terug zappen heb ik bij sommige ook beeld. Ma toch heb ik op sommige FTA zenders nog steeds geen beeld. Ik zie b.v. 5.70 db en 12 procent signaal. Snap niet precies wat dit helemaal betekent maar moet ik mijn lnb beter afstellen ofzo of ligt dit ergens anders aan ?? Bij sd zenders heb ik altijd genoeg signaal rond de 90 procent.

 

Gr Mark

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al opgelost ik heb de gehele schotel een mini tikje omhoog verschoven en toen kreeg ik op de meeste gewoon beeld. Wel raar dat ik op b.v. op bbc hd 0.00 db signaal krijg dus helemaal geen ontvangststerkte maja...

 

Gr Mark

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...