Ga naar inhoud


Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten


Dat ligt eraan wat voor een Irdeto systeem je hebt. Een irdeto ontvangertje (Pace 500, galaxis SAT500 of iets dergelijks) of een Nokia (9500, 9200 of D-box) of een systeem met een CI moduul(de oude of de nieuwe Euro CI).<BR>Elk systeem heeft verschillende mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op astra kan je nu ook kijken naar premiere world en orf. Op hotbird heb je erbij gekregen stream en nova. Met de andere satellieten heb ik geen ervaring.<P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo remy<BR>indien jouw humax 5400 is gepatch dan kan je ook premiere krijgen en voor de rest is er op hotbird d+/nova hellas/ stream/x net/ sct/ pink+ te zien .<BR>ik zelf heb ook een humax 5400 met seca en een viacces module voor tv 1000 op 5 oost persoonlijk vind ik deze ontvanger perfecte mogelijkheden te hebben.<BR>maar blijft ook mijn nokia 9500 toch nog gebruiken voor irdeto.<BR>Ibby wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België zijn ze een stuk hebberiger dan, want in de winkel vroegen ze voor die patch 3000 BEF. Moet ik in het vervolg gewoon ff de grens over. laugh.gif" border="0 <P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er voor zorgt dat je een nul-modem kabel hebt voor verbindig te maken van pc naar ontvanger kan je gemakelijk zelf de nieuwste software er in gooien!<BR>Bovendien is de aankoop van een kabel goedkoop!<P>voor upload:<BR>Gebruik je WDN4OAK om je firmware te upgraden met een 0-modem kabel ? (geen serieel dus).<P>1) zorg dat humax UIT staat<BR>2) start PC op, open WDN4OAK<BR>3) kies in WDN4OAK de file met nieuwe firmware, bijvoorbeeld HIC 10108 NL die op deze site onder "software" te downloaden is.<BR>4) druk op "download" (naar je Humax toe)<BR>5) in PC beeld verschijnt "waiting for connection"<BR>6) zet nu je humax AAN.<BR>7) downloading start (zie je op TV en PC)<BR>8) wacht tot in TV beeld verschijnt dat je de humax moet rebooten<BR>9) klaar.<P>zie eventueel voor file WDN4OAK<BR>http:\\www.humaxdigital.com (officiele humax site)<P>voor uitleg zie op de site:<BR>"support" en de kop utilities "WDN4OAK" (download tool & instruction) of lees de FAQ's.<P>Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is en dat je er iets mee kan?! <P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, heb hem inderdaad geupdate, staat nu op 10108p maar helaas nog geen beeld op premiere.<BR>Schijnt toch niet zo makkelijk te zijn.<BR>Heb ook stukken gelezen over de datum te veranderen maar tot op heden nog geen succes.<BR>Gebruik een JDM programmer met icprog1.4 met een picCard. <BR>Heeft misschien iemand een bestandje wat wel werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dat bij de winkel laten doen waar jij hem heb gekocht op deze voorwaarde heb ik de humax gekocht .<BR>je kan dat ook zelf maar gelijk in een nieuwe ontvanger andere software in te zetten zonder eerst alles uit te proberen wilde ik dit niet riskeren.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat niet in de winkel laten doen. Het kost je een bom geld, terwijl je het even goed en gratis zelf kan doen. Bovendien kan je altijd de originele software er terug opzetten, als er al iets mis zou gaan. Bij onze vrienden van satnerds kan je de allcam patch zo downloaden. Kijk wel goed na dat je de juiste eruit kiest.<P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...