Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas heb ik op mijn audioset geen optische ingang.

Ik heb geprobeerd de scartkabel aantesluiten om mijn audioset. Nu komt er wel geluid uit de boxen, echter dit is erg zacht.

Van mijn audioset moet ik het volume voluit zetten voordat ik iets hoor.

Ik wil graag radio luisteren zonder dat ik de TV aan hoef te zetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar.

Erik

Technisat Multytenne Twin
DB500HD
DB800HD
Pli Nightly open PLI
CCcam 2.1.4

Geplaatst:

welke audioset is het wellicht kunnen we dan meedenken: eerste ingeving is een toslink (optical) naar cinch converter aanschaffen maar er zijn denk ik meerdere wegen die naar de dreambox leiden ... ...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

er zit een scart bij waaraan je de audio stekkers (tulp) aan kan sluiten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: merlin1
er zit een scart bij waaraan je de audio stekkers (tulp) aan kan sluiten.

Dat heb ik ook gedaan maar daarmee is het geluid heel zacht.

Ik heb als set een Panasonic SC-HT870, geen optisch in/uit en geen coax in/uit. Alleen maar tulp aansluitingen.

DB500HD
DB800HD
Pli Nightly open PLI
CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Staat het volume van de Dreambox op maximaal? Ik heb nog geen DM800 maar bij mijn 7020 en 500 kan je het volume regelen!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

Ook bij de 800 gaat dat ,gewoon het geluid van de Dreambox helemaal open , het geluid van de Tv naar omlaag en dan regelen via de audioset

Gast Andre_ede
Geplaatst:

Hoi,

beschikt deze pana niet over meerdere ingangen voor audio, zou het gewoon eens proberen.

Ik heb mijn sat op de TV aansluitng zitten, en me TV (voor kabel tv) zelf op de VCR aansluiting, vreemde is dan dat het TV geluid heel zacht is.

Misschien is dit ook jou probleem,

Geplaatst:
Origineel bericht van: egypt
Ook bij de 800 gaat dat ,gewoon het geluid van de Dreambox helemaal open , het geluid van de Tv naar omlaag en dan regelen via de audioset

Bedankt voor deze gouden tip, dat ik het zelf niet verzonnen hebt. Zo simpel.

DB500HD
DB800HD
Pli Nightly open PLI
CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Alle dreampies hebben last van een laag geluidsniveau dat de 800 dit nu ook heeft is niet nieuw meer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: merlin1
Alle dreampies hebben last van een laag geluidsniveau dat de 800 dit nu ook heeft is niet nieuw meer.

als ik hem aansluit via HDMI heeft die toch een sterker geluidsuitgang dan met de Dreambox 500S en via analoog beeld en geluid.
moet m'n tv altijd stiller zetten nu dan daarvoor.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er ook nog een oplossing voorhanden voor het volgende;

Ik neem de DM 800 mee op vakantie, en aangezien mijn vrouw nogal vroeg naar de bedstee gaat kon ik voorheen via de audiouitgang op de DM 7025 een draadloze koptelefoon aansluiten.

Maar aangezien de DM 800 niet over een aparte audiouitgang beschikt ben ik op zoek naar een andere oplossing.

Iemand wellicht een tip voor mij?

Geplaatst:

Scart ?

Gebruik gewoon zo;n scart plug waar je 3 tulp plugjes uitkrijgt. De rode en witte weer op een koptelefoon aanluiting.

Groeten,

GVW

Geplaatst:
Origineel bericht van: KeesP
Is er ook nog een oplossing voorhanden voor het volgende;
Ik neem de DM 800 mee op vakantie, en aangezien mijn vrouw nogal vroeg naar de bedstee gaat kon ik voorheen via de audiouitgang op de DM 7025 een draadloze koptelefoon aansluiten.
Maar aangezien de DM 800 niet over een aparte audiouitgang beschikt ben ik op zoek naar een andere oplossing.
Iemand wellicht een tip voor mij?

Ik stuur je nu een PM

Grts

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen