Ga naar inhoud


Hulp gevraagd inverband ongelukje met flashen dream 500+


satboy

Aanbevolen berichten

Hoi goededag jongens heb een vervelende probleem me dreambox is tijdelijk buiten werking en allemaal de schuld van me eigen.Tijdens flashen ben ik even weggegaan ik dacht laat maar duurt toch even,5 minuten later weer naar boven om tekijken en ja hoor kleine van me had even zitten spelen op me kamer,nou ja dacht ik dreamup gaf een fout aan ik dus alles het rijtje af om het te flashen maar krijg helemaal geen verbinding er brandt geen lamje meer op de display ik even op zoeken op internet en blijkt dat je met een j-tac er wat aan kan doen maar binnen in de dreambox brandt wel een lampje en nu is mijn vraag als er iemand in de buurt van Arnhem woont met een j-tac die me kan helpen zou ik graag waarderen tegen een vergoeding natuurlijk want ik weet echt niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt mvg Satboy....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat gaat niet met de 500+ een jtag deze zal terug moeten naar de dealer maar probeer eerst eens met de webrowser eerin te komen dan dus eerst eens in het modem router kijken welk ipadres hij krijgt want ik denk dat hij nog in stopmode staat.

 

ps jij mag wel langskomen met hem ik woon in duiven.

Ik denk dat we hem dan wel weer aan de praat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet gelukt kan alleen nog gemaakt worden met een jtag (het is namelijk een gewone 500 en geen 500+) ik heb zelf wel een jtag maar deze is te groot voor de 500 wie ik heb is voor de 5620 en 7000 en dus niet voor de 500 jammer genoeg.

 

hij boot helemaal niet meer en met hyper terminal en alle dreamupps versies geprobeert te hebben niks geen contact meer te krijgen met hem het is overigens wel een met alps tuner dus een redelijk recente hij is van 2006 zag ik en orgineel dream.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan jongens het is toch goedgekomen met mijn box,ben vermorgen toch even naar eindhoven gereden en is gefixt door een meisje van 19 jaar wel ongelofelijk dat een meisje hier mee bezig is, ze heeft bootloader herstelt en nieuw image opgegooid en hij draait weer als nieuw....gr Satboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat het een meisje is van 19.

Maar waarom is dat nou zo bijzonder?

Techniek is ook voor meisjes.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satboy
ze heeft bootloader herstelt en nieuw image opgegooid en hij draait weer als nieuw....gr Satboy


En hoe heeft ze dat gedaan gewoon met een seriele kabel zeker!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: merlin1
ik ben ook wel benieuwd over hoe en wat.


Ik hoop voor de methode,en niet voor het meisje.
Hoe is het met de verhuizing????? wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...