Ga naar inhoud


Wie kan een testje doen voor mij?


kaljo

Aanbevolen berichten

Ik overweeg een 800 aan te schaffen maar ben er nog niet helemaal uit.

 

Ik wil graag weten of bepaalde dingen mogelijk zijn en zoek iemand die even een testje wil doen voor mij.

 

In het bijgevoegde bestand zit een .ts filmfragmentje van 5sec, kan iemand dat afspelen op z'n 800 en feedback geven.

 

Alvast bedankt

 

 

 

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites


net opnieuw geupload maar werkt nog niet, heel vreemd.

 

Iemand al kunnen downloaden?

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan 'm e-mailen naar je maar dan moet ik wel je adres hebben omdat ik geen bestanden kan toevoegen via sat4all-mail.

Misschien is het te groot voor het forum(3,98Mb)

 

Laat maar ff weten

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote:

Ik wil graag weten of bepaalde dingen mogelijk zijn en zoek iemand die even een testje wil doen voor mij.

 

Waarom geef je niet precies aan wat die "bepaalde dingen" zijn.

 

Misschien is er wel helemaal geen testje nodig...

 

VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is de eerste te groot deze is 1sec das wel heel weinig maar goed give it try please

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Proggie werkt snel vwb muxen en demuxen.

 

Heb ontdekt dat level 5.1 moet worden omgezet naar 4.1. Alleen dan nog een beetje klooien met de beeldverhouding en het is perfect!

 

MKV naar ts voor de DM800!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks bijzonders, maar ik kan me herinneren dat ik dat met sommige .mkv's ook had op m'n laptop weet alleen niet meer welke. Daar kreeg ik in MPC Hc ook alleen geluid en in MP11 deed ie het wel.

 

Staat er in tsmuxer een level bij de video? iets van 4.1 of 5.1?

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Ja, 5.1 heb ik omgezet naar 4.1 en het werkte op de DMM. Nu mijn 720P filmpjes omzetten naar ts formaat en dan op DVD branden. De aangesloten DVD slimline kan dan mooi de films weergeven.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...