Ga naar inhoud


humax loader version 11.0 niet geladen.


Gast mylo

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn humax een jaar niet gebruikt. Nu heb ik hem weer uit de kast gehaald om te gaan gebruiken en met de cleaner er overheen gegaan zodat alles verwijderd is. Vervolgens de settings voor een draaibare schotel er in gezet en die staan er ook in. 43 east en 45 west. Nu kijk ik in mijn loaderversion en nu staat er c1 slot module is niet geladen. c2 slot module instaleren, terwijl er een module in slot 2 zit, maar hij geeft aan niet geladen.Als ik nu bij commoninterface kijk dan staat er slot 1 en 2 is niet geladen. en dan staat er ook nog bij +cam tunings on humax 3.4. Ik denk dat de humax 11.0 niet heeft geladen. Zou dit zo kunnen zijn en wat moet ik nu doen? Het systeem idee 0016.0600sw version hic1.05.00+.loaderversion H 2.08. Wie kan mij helpen ik denk dat de oude loaderversion er nog in zit van een jaar geleden. Kan dat? gr Gijs

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb mijn humax een jaar niet gebruikt. Nu heb ik hem weer uit de kast gehaald om te gaan gebruiken en met de cleaner er overheen gegaan zodat alles verwijderd is. Vervolgens de settings voor een draaibare schotel er in gezet en die staan er ook in. 43 east en 45 west. Nu kijk ik in mijn loaderversion en nu staat er c1 slot module is niet geladen. c2 slot module instaleren, terwijl er een module in slot 2 zit, maar hij geeft aan niet geladen.Als ik nu bij commoninterface kijk dan staat er slot 1 en 2 is niet geladen. en dan staat er ook nog bij +cam tunings on humax 3.4. Ik denk dat de humax 11.0 niet heeft geladen. Zou dit zo kunnen zijn en wat moet ik nu doen? Het systeem idee 0016.0600sw version hic1.05.00+.loaderversion H 2.08. Wie kan mij helpen ik denk dat de oude loaderversion er nog in zit van een jaar geleden. Kan dat? gr Gijs

welke software heb jij nu op je humax staan

kijk effe in het..

menu druk ok

kijk nu in de bovenste regel vb: TOHjosje01 en druk oop de rechtse pijltjes toets van je ab

nu zie je daar 4 regeltjes staan en ga naar HOT en druk ok ..

nu komt er op je tv scherm een tekst tevoorschijn bij mij is dat nu HOT 11.1 kijk eens effe

en als je nieuwere soft op je humax zet trek dan je fun kaartje en je modulle er ook eens uit en steek die achteraf er eens terug in veel sucses ermee

 

En blijf hier maar vanaf dat is goed je loader enz...

 

Zou dit zo kunnen zijn en wat moet ik nu doen? Het systeem idee 0016.0600sw version hic1.05.00+.loaderversion H 2.08. AFBLIJVEN

 

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo smetje ik heb net gedaan wat je geschreven had.Menu druk ok

kijk nu in de bovenste regel vb: TOH josje01 en druk op de rechtse pijltjes toets van je ab

nu zie je daar 4 regeltjes staan en ga naar HOT en druk ok ..

nu komt er op je tv scherm een tekst te voorschijn bij mij is dat nu HOT 11.1 kijk eens effe. En inderdaad staat er TOH v 3.4 plugged H O T v 11.0. Dus dat klopt maar nu nog de module.IK heb hem een paar keer er in en uit gehaald .Maar hij blijft aan geven.C1 module 1 is not installed. C 2 module 2 is not installed Maar hij zit wel in slot 2 of module 2, en het help niet als ik de module er in en uit haald.{En wat betekent send diseqc twice for cascade ,staat op on .Ik heb een draaibaar systeem,ik weet niet of het daar wat mee te maken heb maar ik vraag het toch maar. gr gijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke was jou vorige versie dat erop stond op je humax?

en je ci heeft niks temaken met draaibaar ,je moet natuurlijk wel vb:op astra1 staan als je een c+nl kaartje hebt en met je modulle erin dan

of laad anders eens terug een vorige versie erin vb:hot9.5 en dan nterug de Hot10 en dan de HOt11.1

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo smetje :Dat zal ik eens proberen dat terug laden.Nee ik weet dat draaibaar niets met de module te maken heeft of hij dat wel of niet aan geeft.Maar dat was ook een vraag omdat ik dat tegen kwam in de lijst H O T stond o.a send diseqc twice for cascade, en die staat op on ik vroeg mij af wat dat betekent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...