Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] advies gevraagd!


Gast tolgaliya

Aanbevolen berichten

Gast tolgaliya

 

Onlangs door een kennis alles opnieuw laten instellen (sats/transponders etc.) alleen ik heb nu al een aantal dagen het probleem dat, zodra ik de ontvanger uit of op standby zet dat deze bij het aanzetten op fabrieksinstellingen springt, oftewel ik ben alles weer kwijt! Nu heb ik na het opnieuw instellen, deze instellingen bewaard en kan dus op zich wel restoren. Het is alleen bijzonder frustrerend om iedere keer bij het aanzetten de instellingen weer te moeten restoren.

 

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ben zelf ook niet handig genoeg om opnieuw de sats etc. toe te voegen, dus een factory reset uitvoeren en dan zelf opnieuw alles toevoegen zit er helaas niet in.

 

Ik denk ook niet dat het aan de firmware ligt, deze staat er al een tijdje op en gaf tot op heden geen enkel probleem (laatste versie met usb hd ondersteuning).

 

Help!

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo.

 

Laatst heb ik hier iemand gehad met hetzefde probleem.

Ik heb het apparaat teruggebracht naar de groothandel en binnen een week had ik hem terug. Het bleek dat het moederbord(hoogstwaarschijnlijk het flash IC) kapot was. Deze hebben ze keurig vervangen en sindsdien heb ik geen klachten meer gehad.

Dus maar gauw terug brengen naar de winkel en aanspraak maken op de garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo. Je hebt altijd 2 jaar garantie hoor onafhankelijk van fabrieksgarantie.

 

Daarna wordt er uitgegaan van de normale levensduur en betaal je een percentage.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...