Ga naar inhoud


AAF 2.0 niet werkend !


Satlook

Aanbevolen berichten

Ik krijg AAF 2.0 maar niet geinstalleerd op BA

Het downloaden van AAF server lukt wel, ik heb als test de AAF 1.4 image gedownload en krijg deze wel aan de praat.

Maar wat niet lukt is de AAF 2.0, hij download de image en vraagt dan of hij de instellingen over kan nemen dat gaat ook goed, daarna start ik opnieuw op en selecteer in het bootmenu AAF 2.0 maar daarna blijft het beeld zwart (ik zie ook geen menu)

 

In het display staat trouwens wel AAF 2.0.

 

Wat kan ik nog verkeerd gedaan hebben?

 

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


hmmm, ik had er geen problemen mee. Ik werk nu overigens met de flsh versie van AAF2.0. Niet geheel probleemloos overigens.

 

Wat heb je precies gedaan? Heb je het met KCC gedaan? Welk bestand heb je gebruikt? Wellicht gekozen voor de 14w versie, terwijl je een 1 watt versie hebt? Er is zoveel mogelijk. Ik weet er niet heel veel van, maar ik denk dat iedereen die zou willen helpen behoefte heeft aan meer info over wat je precies gedaan hebt bij je installatie.

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cravenid

in een ander forum heb ik gelezen dat dit te maken heeft met het overnemen van de instellingen. en dan met name de settings voor satellieten en favorieten, het beste zou zijn om een nieuwe install te doen en de settings niet over te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb ik ook met een 4GB stick.

 

@Wammeswaggel. Jij komt met het verlossende antwoordt ik heb ook een 4GB stick en ik krijg het inderdaad niet werkend. Vanavond even een 256 mb stick aangesloten en nu werkt het wel laugh

Bedankt!

 

@ habibi en cravenid , ook bedankt voor jullie meedenken laugh

 

gr Satlook

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: habibi
hmmm, ik had er geen problemen mee. Ik werk nu overigens met de flsh versie van AAF2.0. Niet geheel probleemloos overigens.



Inmiddels is er nu ook de AAF 2.0b versie verschenen. Deze hier via de usb stick in de Kathi gezet. Werkt op zich prima met een uitzondering:

Als ik de HDTV zender EXQI wil inschakelen. Krijg ik het scherm met een melding dat de zender gecodeerd is en dat ik OK moet indrukken om verder te gaan.

Als cam gebruik ik de originele Irdeto cam van Euro1080.

Vervolgens, na het indrukken van OK, verspringt de zender naar een andere zenderlijst en verschijnt plotseling Ned1 of een andere zender inplaats van Exqi. Soms werkt het wel goed.

Bij de overige zenders gebeurd dit niet. Zenderlijst er al een keer opnieuw ingezet. Echter zonder resultaat.

Zappen lijkt nu met de versie 2.0b een stuk sneller te werken. Gaat het misschien te snel ?

Zal Flash nog eens opnieuw erin plaatsen. Ik maak overigens geen gebruik van BA.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing: Geen OK indrukken, maar exit knop !

 

Verder werkt AAF 2.0b aangebracht met de usb stick uitstekend. Gebruik verschillende USB sticks. Philips, Dantronic 1 Gig 2 Gig. Geen enkel probleem ervaren met USB sticks.

 

Ik hou wel de juiste mapvolgorde op de stick aan.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...